فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: مریخ
فعالیت: روزی خاطره انگیز ، پر از شور و شعف، مملو از شادمانی و لبریز از عشق و مهر و دوستی را در کنار دانش آموزان عزیز و اولیای گرانقدر سپری کردیم. باشد که باز هم در کنار هم، روزهای ماندگار و خاطره انگیزی را رقم بزنیم. سپاس به خاطر بودنتان. از طرف مدیریت، معلمان و کل پرسنل شرق1

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: جشن و خاطره گویی در کلاس برگزار شد.جدول ضرب پرسش شد.فایل پاسخنامه ی فصل 8 ارسال شد.
تکلیف: پسرم تکلیف نوشتاری نخواهم داد فقط کتاب ریاضی درسی و کتاب کار های علوی ات را تا صفحه ی 194 کامل چک کن،بازدید معاونت آموزشی محترم را در پیش خواهیم داشت.شعر جشن یادگیری تا شنبه کامل حفظ شود.جهت کلاس های فردا کتاب هوش و ریاضی همراه عزیزانم باشد.

نگارش سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: قسمتی از سوالات کتاب نگارش با همراهی پسران عزیزم انجام شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: قسمت اول درس نکات ایمنی در خیابان تدریس شد.
تکلیف: پسران عزیزم امروز تکلیفی ندارند. ضمنا برای فردا کتاب کار فارسی و هدیه های آسمانی لطفا آورده شود.

زیبانویسی

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: زیبا نویسی از متن درس فارسی به صورت تحریری نوشته شد

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: آزمونک ضرب برگزار شد،صفحات 146 و 147 مجدد در کلاس انجام و رفع اشکال شد،مرور فصل صفحات 148 و 149 کتاب درسی با مشارکت عزیزانم در کلاس انجام و کتاب ریاضی پایه ی سوم به سلامتی به اتمام رسید.
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی صفحه ی 194 کامل انجام بده.جهت کلاس فردا کتاب ریاضی درسی جهت بازدید معاونت محترم و کتاب کار علوی ریاضی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی درس چهاردهم در کلاس به صورت کامل انجام و به اتمام رسید.
تکلیف: کتاب کار علوی،ارزشیابی درس ششم صفحات 187 و 188 انجام شود،برنامه ی مرور مطالعه شود.

نگارش سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: نویسندگان کوچکم ابتدا درس 17 را روان خوانی کرده و سپس سوال 1صفحه ی 99 و سوال 3 صفحه ی 100 را با خط زیبا در کتاب نگارش بنویسید. لطفا فردا کتاب نگارش و مطالعات اجتماعی را به همراه داشته باشید.

قرآن سوم

مدرس: محمدی، آزاده
فعالیت: مرور و تمرین فصل دوم ، تمرین ترکیب حروف و حرکات، مرور پیام های قرآنی و تمرین و روخوانی انجام شد.

هنر سوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: نقاشی از آکواریوم و انواع ماهی ها

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بادی پرکاشن ریتمیک انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: جشن خودکار به زیبای برگزار شد،کتاب ریاضی سوم صفحه ی 146 سوال 1 و 2 همراه با نکات تکمیلی در کلاس توضیح و انجام داده شد.فیلم های تدریس و حل تمرین ارسال شد،*جهت تثبیت مبحث مهم تقسیم چکشی* حتتتتماً دیده شود.چکیده ی کل کتاب ریاضی به همراه نکات مهم و نمونه سوالات هر درس به صورت مجزا در یک پک بسیار جامع و عالی طبق صحبت های در جلسه جهت تمرینات بیشتر به دلخواه اولیا در دو بخش تقدیم حضورتان می شود.جهت دریافت فایل فصل 1 تا 4 در همین بخش وفایل 5 تا 8 به قسمت ریاضی پیشرفته مراجعه بفرمائید.
تکلیف: برگه ی مروری دوره ای فصل 4 تا 6 سوال 9 و 10 و کتاب ریاضی درسی صفحه ی 147 با دقت انجام شود.کتاب کار علوی پسرانم در مدرسه نگه داشته شد.جهت کلاس های فردا کتاب ریاضی درسی و کتاب کار علوم علوی همراه عزیزانم باشد.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: به لطف پروردگار آخرین درس فارسی تدریس و روان خوانی شد. تعدادی از سوالات ارمغان خود سنجی و تصحیح شد. واژه آموزی درس تدریس شد. واژگان مهمی که ارزش املایی داشتند مشخص شد. جشن خودکار برگزار شد.
تکلیف: پسران من یک دیکته (حداقل 5سطر )از درس 16 فارسی نوشته شود.برنامه ی مطالعاتی فراموش نشود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: درس 22 تدریس شد. طبق برنامه ی مطالعاتی دروس پرسیده و دوره شد.

ریاضی پیشرفته سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ادامه ی فایل چکیده ی ریاضی به همراه نکات و تمرینات کاملتر و بیشتر ،فصول 5 تا 8 در این بخش تقدیم حضورتان می شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: برگه های مروری فصل 4 تا 6 تحویل عزیزانم شد،سوال 1 تا 3 برگه ی مرور در کلاس انجام و رفع اشکال شد.تقسیم چکشی به صورت مفهومی همراه با بازی و همراهی دانش آموزانم در کلاس تدریس شد.صفحه ی 145 کتاب ریاضی درسی انجام شد.
تکلیف: برنامه ی مرور کامل اجرا شود.پسرم کتاب کار علوی صفحه ی 190 کامل انجام شود. *دوشنبه*آزمونک ضرب خواهیم داشت خوب تمرین شود.پسرم برگه ی مروری سوال 4 تا 8 را نیز کامل انجام بده.جهت کلاس های فردا کتاب ریاضی درسی و کتاب کار ریاضی علوی همراه عزیزانم باشد****امیدوارم با حضور پرشورتون در جشن خودکار فردا خاطره ای به یادماندنی را در کنار یکدیگر ثبت نمائیم****

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش و پاسخ مروری در کلاس انجام شد،کتاب کار علوی علوم درس چهاردهم صفحه ی 172 از سوال 1 تا 4 در کلاس انجام شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران توانمدنم طبق برنامه ی مطالعاتی دروس خود را خیلی خوب مطالعه کنید. فردا پرسیده خواهد شد. ضمنا جهت کلاس های فردا کتاب فارسی خوانداری و مطالعات اجتماعی و دفتر لغات را حتما به همراه خود داشته باشید.

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش، بازی فوتسال در سالن

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 17 و 18 با استفاده از ویدیوهای آموزشی تدریس شد.موارد مطرح شده عبارتند از:تأثیرات مثبت تبلیغات بر تصمیم خریداران،آشنایی با انواع تبلیغات دیداری و شنیداری از قبیل بیلبوردها،تابلوها،وسایل نقلیه عمومی و ...،آشنایی با مفهوم درآمد،تفاوت آن با هزینه،نحوه محاسبه درآمد،آشنایی با هزینه هایی ازقبیل قبض،اجاره و ... صفحات 133 و 139 با همکاری دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحات 134 و 140 انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: آموزش مهارت جراتمندی و توانایی نه گفتن صورت پذیرفت.اینکه در چه زمان می توانیم به افراد بله و در چه موقعیت هایی باید محکم و قوی نه بگوییم، مورد بحث و گفتگو قرار گرفت..موارد نه گفتن در مورد دوستان، بیرون از منزل،افراد غریبه، بازی های کامپیوتری و بازی با دوستان در کنار احترام به حرف های پدر و مادر، در ادامه این بحث، آموزش داده شد.
تکلیف: اولیای عزیز می توانند در منزل نیز با مواردی که احتمال وقوع آن وجود دارد، این موضوع را به صورت بازی، نمایش یا قصه خوانی، آموزش دهند.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: چهارشنبه 6 اردیبهشت،صفحه ی 51 کتاب هوش و ریاضی،قسمت *الف* در کلاس انجام شد و سوال *ب*کامل توضیح داده شد.توضیح داده شد.
فعالیت: ولی گرامی ،با سلام و احترام؛ با توجه به اهمیت پرورشِ فرزندان عزیزمان در کنار آموزش برتر، از شما دعوت به عمل می آید جهت : بازدید از نمایشگاه دست سازه های فوق برنامه و جلسه با آموزگاران:زبان و پایه با موضوع فعالیت های پایان سال و جشن های یادگیری :::::روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ، ساعت 11:00 الی 12:00 در دبستان حضور به هم رسانید. حضور پر شور شما، انگیزه ای شگرف در مسیر موفقیت های آتی فرزندانمان خواهد بود. با تشکر، واحد آموزش دبستان

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: شعر حفظی وطن تمرین شد. سوالات درس 16 کتاب کار حل شد.
تکلیف: پسران من تا یکشنبه فرصت دارید تا ادامه سوالات مانده کتاب کار درس 16 را با خط زیبا بنویسید. ارمغان29 حل شود. شعر وطن با توجه به فایل حفظ شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: به لطف پروردگار و همراهی پسران عزیزم آخرین درس هدیه ها تدریس شد. سوالات درس پاسخ داده شد. طبق برنامه ی مطالعاتی هدیه ها پرسیده شد.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: مبحث عمودی و افقی کردن اسلایدها و چاپ اسلاید از ص 77 تا آخر 79 آموزش و پروژه 8 کتاب از ص 90 تمرین شد.
تکلیف: پروژه امتحانی نیمسال دوم: در پروژه شماره 2 کتاب (ص 82 و 83) با خلاقیت خود تغییرات جزئی ایجاد کرده و تا پایان مهلت د رپرتال ارسال کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: