فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: مریخ

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: آزمونک ضرب گرفته شد.اولیای عزیز کاربرگ تصحیح شده ی ریاضی فصل سوم را چک بفرمائید.
تکلیف: پسرم ارمغان شماره ی 13 را با دقت پس از مطالعه انجام بده،اگر سوالی را بلد نبودی اول به سوالات مشابه آن در کتابت مراجعه کن و سپس مجدد راجع به آن خوب فکر کن و دوباره سعی کن پاسخ بدی. در نهایت از من بپرس.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مرور آموخته های 3 ماه اول در کلاس انجام شد. لطفاً با رعایت اولویت اول کتاب ،بعد،کتاب کار قسمت های کار در کلاس ها و تمرینات و سوالات مرجع که در پی دی اف ها ارسال شده بود،مطالعه شود.جهت انسجام مطالب و راحتی اولیای عزیز نمونه سوالات 6 درس اول را مجدد تقدیم حضورتان می کنم.
تکلیف: اولیا در منزل پرسش از 6 درس اول از عزیزانم داشته باشند.پیشنهاد می کنم،می توانید به صورت خلاق این کار را دو جانبه انجام دهید،یعنی جهت یادگیری بهتر قبل از پرسش شما از دانش آموز،دانش آموز از شما پرسش کند.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: مرور دروس مبحث هم خانواده و تبدیل زبان گفتاری به نوشتاری تمرین شد. و خلاصه ای از مبحث درس در انتهای دفتر لغات نوشته شد.
تکلیف: ارمغان 13 انجام شود.

املا سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: دیکته ی خلاق تصویری گرفته شد. فایل دیکته جهت دانش آموزانی که غیبت داشتند بارگذاری شد.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: مرور درس هدیه های آسمانی انجام شد، فایل دروس 6 تا 8 خدمتتان ارسال شد، اولیای عزیز لطفا تا چهارشنبه ی هفته ی آینده نظارت داشته باشند تا تمامی موارد فایل در کتاب هدیه ها وارد شود.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: رسم نمودار و تنظیمات آن آموزش داده شد و یک فیلم آفلاین، با هدف توضیح مطالب کتاب از ص 51 تا آخر 55 در سایت مدرسه در کلاس مریخ قرار گرفت. لطفا پسران عزیزم با دقت مشاهده کرده و تمرین کنند.
تکلیف: یک علاقه مندی دلخواه خود را طبق فیلم در یک اسلاید روی نمودار ایجاد کرده و تنظیمات زیبایی را روی آن اعمال کنید. مبحث نمایش اسلایدها و نماها را در برنامه تمرین کنید. و تکالیف قبل را که انجام نداده اید باید انجام داده و تا جلسه بعدی در فلش همراه بیاورید.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحات 12 و 13 و 16 در کلاس انجام شد.
تکلیف: صفحات 14 ،15 و 17 به جهت فعالیت عملی و و سوالات قابل درک برای همه ی عزیرانم تا چهارشنبه ی آینده در منزل انجام شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ضرب پرسش شد،لطفا در جهت حفظ ضرب در منزل با بچه ها همراهی بفرمائید تا تسلط کافی را به دست بیاورند.سوالات کاربرگ های قندآموز 1 و 2 در کلاس انجام و رفع اشکال شد.مباحث،زاویه،گونیا و پرگار از فصل سوم به صورت عملی نه نوشتاری در کلاس مرور شد.کتاب کار علوی صفحه ی 87 سوال 1 و 2 حل شد،ضمن حل آن درس جدید دیروز مجدد توضیح داده شد.
تکلیف: پسرم طبق برنامه ی مرور فصل سوم را کامل بررسی کن،رفع اشکال کن،سپس کاربرگ ارسالی را به صورت پاسخ در دفتر ریاضی ات حل کن.صفحه ی 87 از کتاب کار علوی ات را کامل کن..***چهارشنبه آزمونک ضرب خواهیم داشت تکرار و تمرین حسابی و به اندازه داشته باش***

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه ی 183 و 184 از کتاب کار علوی همراه با پرسش و پاسخ مروری در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم طبق برنامه ی مرور درس های پنجم و ششم را کامل مطالعه کن،سپس صفحات 185 و 186 کتاب کارت را با دقت انجام بده.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: فایل واژگان مهمی که ارزش املایی دارند از درس کار نیک خدمتتان ارسال شد.
تکلیف: پسران عزیزم لطفا با توجه به فایل واژگان مهم درس کار نیک را در دفتر مشق با دقت و خط زیبا بنویسید،و طبق برنامه ی دوره ی دروس خیلی خوب درس ها را مطالعه بفرمایید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: فایل تکمیلی دروس 1 تا5 هدیه های آسمانی خدمتتان ارسال شد.
تکلیف: پسران عزیزم تا پایان هفته فرصت دارید تا 5 درس هدیه های آسمانی را با توجه به فایل ارسال شده تکمیل کنید، عزیزان من تمرین و مرور دروس فراموش نشود.

هنر سوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: نقاشی از دو عدد میوه با مداد رنگی ،با سایه روشن تمرین شد
تکلیف: در منزل میوه طبیعی یا مصنوعی را نگاه کرده و در دفتر نقاشی کشیده شود یک یا دو نوع میوه

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی حرکتی ریتمیک بوسیله کاپ گیم انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مرور مباحث کسر مساوی و مقایسه ی کسرها باتوجه به نیاز و احساس ضرورت انجام شد.تدریس فصل 4 آغاز شد،صفحات 61 تا 63 در کلاس همراه با بازی و چوب بستنی و اسلاید مبجث نمادین سازی در حل مسئله تدریس شد.جدول ضرب از داوطلبین به صورت مسابقه پرسش شد،آزمونک ضرب برگزار و تحویل دانش آموزان داده شد.فردا فقط کتاب کار علوی ودفتر ریاضی همراه عزیزانم باشد.
تکلیف: پسرم طبق برنامه ی مطالعاتی مرور، تکرار و تمرین فصل دوم را داشته باش،سپس کاربرگ زیر را (فقط پاسخ کافی است) در دفتر ریاضی ات بنویس ،قندآموز شماره ی 1 و 2 به دانش آموزان تحویل داده شده ، لطفا در منزل انجام **نشود**فردا عزیزانم همراه خود داشته باشند.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: فردا فقط کتاب کار علوی همراه دانش آموزانم باشد.
تکلیف: پسرم طبق برنامه ی مطالعاتی مرور،درس سوم و چهارم را کامل مطالعه کن سپس صفحات 181 و 182 کتاب کار علوی (ارزشیابی درس سوم) را انجام بده.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: تمام نکات نگارشی و بیاموز و بگو و واژه آموزی های درس 1و2 با همراهی تمام دانش آموزان عزیزم تمرین و دوره شد و به صورت خلاصه نویسی در انتهای دفتر لغات نوشته شد. املای حافظه ای جهت تقویت حافظه ی دیداری از درس 1و 2 گرفته شد.
تکلیف: طبق برنامه ی مرور آموخته های قبلی تمام نکات دروس 4و5 فارسی مطالعه و یادآوری شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: مرور سه درس اول انجام شد و سپس پرسش و پاسخ از دروس صورت گرفت.
تکلیف: طبق فایل ارسالی لطفا سه درس اول اجتماعی تکمیل شود. طبق برنامه مرور از دروس 4 تا 6 فراموش نشود. پسران عزیزم بعد از روان خوانی دروس، سوالات درس را هم خیلی عالی و با دقت مطالعه کنید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران عزیزم لطفا دروس 4 و5 را خیلی خوب مطالعه کنید.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: مهلت تحویل دست سازه ها جهت شرکت در نمایشگاه سواد مالی رو شنبه مورخ 01/10/24 می باشد.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بر دروس هفته های گذشته انجام شد و درس جدید اتیکت مهمان بودن و اداب و قوانین مهمانی رفتن برای دانش آموزان توسط ویدیو آموزشی تدریس شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: آموزش ضرب 8 و 9 داده شد،بخشی از مرور فصل اول انجام شد.مسابقه ی آقای ریاضی برگزار شد.فایل ضرب ها در بخش ریاضی پیشرفته جهت پرینت ارائه شد.فیلم تدریس ارسال شد.برنامه ی مرور آموخته های 3 ماه اول سال تحصیلی و اطمینان از یادگیری دروس مختلف" تقدیم حضورتون می شود،لطفا طبق برنامه مرورها انجام شود تا رفع اشکال ها انجام و عزیزانم برای هفته ی آینده و سنجش های مربوطه آماده باشند. با تشکر
تکلیف: پسرم فایل مرور فصل اول را که در بخش ریاضی و هوش ارسال شده با دقت پاسخ بده،نیازی به نوشتن خود سوال نیست فقط شماره ی سوال زده شود.ضرب 8 ضرب در 8**8 ضرب در 9**9 ضرب در 8**9 ضرب در 9 در دفتر ریاضی نوشته شود.برای دو تا از آنها شکل،برای یکی از آن ها عبارت جمع و دیگری عبارت الگو بنویس.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: علوم درس اول و بخش هایی از درس دوم همراه با پرسش و پاسخ و مشارکت عزیزانم روی کتاب کار صفحات 177 تا 179 انجام شد،
تکلیف: کتاب کار،ادامه ی ارزشیابی درس دوم صفحات 179 و 180 پس از مرور و مطالعه ی کافی کامل شود.جهت مرور اول کتاب بعد سوالات جامع و سپس سوالات کتاب کار بررسی و خوانده شود.متشکرم.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: فایل لغات درس 1تا6 خدمتتان ارسال شد، اولیای عزیز لطفا ذخیره بفرمایید.
تکلیف: با توجه به مرور آموخته های سه ماه اول سال تحصیلی، دانش آموزان عزیزم تمام مطالب 3 درس ابتدایی( 1,2,3)کتاب را اعم از دفتر لغات، واژه آموزی و بیاموز و بگو ها و شعر را خیلی خوب مطالعه کنند.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: جهت مرور آموخته های سه ماه اول سال تحصیلی لطفا 3 درس ابتدایی کتاب مطالعه شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: فایل نمونه سوالات از درس 1 تا 8 خدمتتان ارسال شد.
تکلیف: پسران عزیزم جهت مرور آموخته های سه ماهه ی اول سال تحصیلی، سه درس اول هدیه های آسمانی را ابتدا مطالعه کنید و سپس با توجه به نمونه سوالات ارسال شده تمرین کنید.

ریاضی پیشرفته سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: فایل ضرب 8 و 9 تقدیم حضورتون جهت پرینت و تکرار و تمرین.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: پرسش آموخته های دروس نیمسال اول انجام شد. کتاب و تکالیف دانش آموزان بررسی شد.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: صفحات 32 و 33 با موضوع:" به حرف های یکدیگر با دقت گوش کنیم." تدریس شد. گفتگو در مورد چگونگی ارتباط موثر و قواعد این ارتباط ، همچنین موانعی که باعث چالش در روابط و فاصله در دوستی ها یا روابط صحیح اجتماعی شود، صورت پذیرفت.
تکلیف: تکلیف صفحات 32 و 33 در کلاس انجام شد.. پسران گلم در صورت ناتمام ماندن تکلیف این صفحات، حتما در منزل کامل کنند. همچنین در مورد موضوع درس با خانواده گفتگو شده و جهت تقویت مهارت خوب گوش دادن در جمع خانواده تمرین و تکرار شود. باتشکر

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: تکلیف مرور فصل اول خدمت اولیای عزیز لطفا پاسخ ها در اختیار دانش آموزان قرار نگیرد صرفا جهت چک کردن تقدیمتون شده.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: