فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: مریخ
فعالیت: با سلام و احترام، ولی گرامی به اطلاع می رساند یک شرکت فیلم سازی معتبر در نظر دارد جهت ساخت فیلم کودک و نوجوان از بین دانش آموزان مستعد بازیگر انتخاب نماید. در صورت تمایل به شرکت فرزندتان در تست، تا روز شنبه ششم اسفند ماه به مدرسه اطلاع رسانی نمایید. باتشکر

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی تمرین صفحه ی 133 سوال 3 تا 5 را با دقت و طبق نکات آموزشی انجام بده.جهت کلاس های روز شنبه،کتاب کار علوی ریاضی و کتاب درسی و کتاب کار علوم همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس یازدهم علوم همراه با عکس و اسلاید و بارش مغزی تدریس شد.فیلم تدریس ارسال شد.مرجع علوم این درس شنبه ارسال خواهد شد.
تکلیف: درس 7 تا 9 به صورت کامل مطالعه شود،شنبه پرسش می شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: پرسش و پاسخ کلاسی از درس 17 انجام شد و ضمن تکمیل درس 17 درس 18 تدریس شد و به سوالات درس پاسخ داده شد.
تکلیف: ارمغان شماره ی 20 با دقت انجام شود.

علوم پیشرفته سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پروژه ی شعبده ی آب همراه با آزمایشات مختلف انجام شد،پخش عکس و فیلم و جمع بندی نهایی جهت داوری انجام شد.
تکلیف: در صورت تمایل عزیزانم می توانند از آزمایشات جذابشون در منزل عکس ارسال نمایند.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ادامه ی صفحه ی 100 تا انتهای صفحه ی 102 و فعالیت کلاسی صفحه ی 132 کتاب کار علوی تا سوال 2 در کلاس انجام شد.فیلم های تدریس به صورت کامل همراه با ایجاد انگیزه ی مهم و 3 فیلم مکمل جهت پیش دانسته های دوم و آموزش صفحه ی 98 و حل تمرینات این صفحه و صفحه ی 99 روز گذشته یعنی دوشنبه 1 اسفند در پرتال قرار گرفته،لطفاً جهت تثبیت مبحث دیده شود.
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی تمرین صفحه ی 133 را تا سوال 8 با دقت و طبق نکات آموزشی انجام بده،در صورت اشکال به فیلم ها و کتاب درسی مراجعه کن یا فردا از آموزگارت بپرس.جهت کلاس های فردا کتاب علوم درسی و کتاب کار علوی ریاضی همراه عزیزانم باشد.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: پرسش و پاسخ کلاسی از معنی شعر و کلمات مترادف و هم خانواده ی درس انجام شد. سوالات درس 12 در کتاب کار علوی با همراهی پسران عزیزم حل شد.
تکلیف: سوالات 9و12و15 کتاب کار علوی انجام شود. پسران عزیزم فردا کتاب مطالعات اجتماعی را به همراه داشته باشید.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ریاضی درسی صفحه ی 99 تا سوال دو صفحه ی 100 در کلاس انجام شد.
تکلیف: سوال شماره ی دو صفحه ی 99 کتاب درسی ریاضی در یک برگه ی a4 با استفاده از چوب کبریت مطابق کتاب 4 شکل اول درست شود.(این بار در پایین برگه جواب بدن که اگر شکل بیستم از 58 چوب کبریت درست شود شکل بیست و یکم از چند چوب کبریت درست شده؟)...فرمول ها و ضرب پرسش می شود.جهت کلاس فردا کتاب درسی ریاضی و کتاب کار علوی ریاضی همراه عزیزانم باشد.دفتر ریاضی دانش آموزانم جهت بازدید در مدرسه نگه داشته شد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پروژه ی حیوانات خانگی با بازی ،دست ورزی و ساخت اورگامی سگ و اسلاید و نمایش حیوانات به صورت عینی در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم در صورت تمایل یک اوریگامی حیوان خانگی را درست کن و به کلاس بیاور.دانشمندان کوچکم با توجه به پروژه های علمی مربوط به هفته ی علوم (برف مصنوعی و بازی رنگ ها)فردا حتما یک عدد شیر پاکتی کوچک و مقدار کمی نمک (تقریبا 200 گرم) به همراه خود داشته باشید،بقیه ی ملزومات پروژه ها در مدرسه مهیا می باشد.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران عزیزم با توجه به فایل ارسالی معنی شعر و کلمات مترادف و مخالف و هم خانواده ی درس 12 خیلی خوب مطالعه شود. فردا پرسیده خواهد شد. کتاب کار علوی و دفتر لغات را فردا به همراه خود داشته باشید.

علوم پیشرفته سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پی دی اف پروژه ی شهر خوراکی ها تقدیمتون شد.

هنر سوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: پروژه تابلو سنگی در کلاس به صورت گروهی انجام شد. در ابتدا دانش آموزان طرح مورد نظر خود را در گروه بیان کردند و روی کاغذ کشیدند سپس با نظر جمعی یک طرح انتخاب شد و با سنگ ها و صدف ها به نمایش گذاشته شد.

آزمایشگاه

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پی دی اف پروژه ی کرم خاکی تقدیم حضورتون شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: