فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: مریخ

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: برگه های مروری فصل 4 تا 6 تحویل عزیزانم شد،سوال 1 تا 3 برگه ی مرور در کلاس انجام و رفع اشکال شد.تقسیم چکشی به صورت مفهومی همراه با بازی و همراهی دانش آموزانم در کلاس تدریس شد.صفحه ی 145 کتاب ریاضی درسی انجام شد.
تکلیف: برنامه ی مرور کامل اجرا شود.پسرم کتاب کار علوی صفحه ی 190 کامل انجام شود. *دوشنبه*آزمونک ضرب خواهیم داشت خوب تمرین شود.پسرم برگه ی مروری سوال 4 تا 8 را نیز کامل انجام بده.جهت کلاس های فردا کتاب ریاضی درسی و کتاب کار ریاضی علوی همراه عزیزانم باشد****امیدوارم با حضور پرشورتون در جشن خودکار فردا خاطره ای به یادماندنی را در کنار یکدیگر ثبت نمائیم****

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش و پاسخ مروری در کلاس انجام شد،کتاب کار علوی علوم درس چهاردهم صفحه ی 172 از سوال 1 تا 4 در کلاس انجام شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران توانمدنم طبق برنامه ی مطالعاتی دروس خود را خیلی خوب مطالعه کنید. فردا پرسیده خواهد شد. ضمنا جهت کلاس های فردا کتاب فارسی خوانداری و مطالعات اجتماعی و دفتر لغات را حتما به همراه خود داشته باشید.

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش، بازی فوتسال در سالن

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 17 و 18 با استفاده از ویدیوهای آموزشی تدریس شد.موارد مطرح شده عبارتند از:تأثیرات مثبت تبلیغات بر تصمیم خریداران،آشنایی با انواع تبلیغات دیداری و شنیداری از قبیل بیلبوردها،تابلوها،وسایل نقلیه عمومی و ...،آشنایی با مفهوم درآمد،تفاوت آن با هزینه،نحوه محاسبه درآمد،آشنایی با هزینه هایی ازقبیل قبض،اجاره و ... صفحات 133 و 139 با همکاری دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحات 134 و 140 انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: آموزش مهارت جراتمندی و توانایی نه گفتن صورت پذیرفت.اینکه در چه زمان می توانیم به افراد بله و در چه موقعیت هایی باید محکم و قوی نه بگوییم، مورد بحث و گفتگو قرار گرفت..موارد نه گفتن در مورد دوستان، بیرون از منزل،افراد غریبه، بازی های کامپیوتری و بازی با دوستان در کنار احترام به حرف های پدر و مادر، در ادامه این بحث، آموزش داده شد.
تکلیف: اولیای عزیز می توانند در منزل نیز با مواردی که احتمال وقوع آن وجود دارد، این موضوع را به صورت بازی، نمایش یا قصه خوانی، آموزش دهند.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: چهارشنبه 6 اردیبهشت،صفحه ی 51 کتاب هوش و ریاضی،قسمت *الف* در کلاس انجام شد و سوال *ب*کامل توضیح داده شد.توضیح داده شد.
فعالیت: ولی گرامی ،با سلام و احترام؛ با توجه به اهمیت پرورشِ فرزندان عزیزمان در کنار آموزش برتر، از شما دعوت به عمل می آید جهت : بازدید از نمایشگاه دست سازه های فوق برنامه و جلسه با آموزگاران:زبان و پایه با موضوع فعالیت های پایان سال و جشن های یادگیری :::::روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ، ساعت 11:00 الی 12:00 در دبستان حضور به هم رسانید. حضور پر شور شما، انگیزه ای شگرف در مسیر موفقیت های آتی فرزندانمان خواهد بود. با تشکر، واحد آموزش دبستان

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: شعر حفظی وطن تمرین شد. سوالات درس 16 کتاب کار حل شد.
تکلیف: پسران من تا یکشنبه فرصت دارید تا ادامه سوالات مانده کتاب کار درس 16 را با خط زیبا بنویسید. ارمغان29 حل شود. شعر وطن با توجه به فایل حفظ شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: به لطف پروردگار و همراهی پسران عزیزم آخرین درس هدیه ها تدریس شد. سوالات درس پاسخ داده شد. طبق برنامه ی مطالعاتی هدیه ها پرسیده شد.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: مبحث عمودی و افقی کردن اسلایدها و چاپ اسلاید از ص 77 تا آخر 79 آموزش و پروژه 8 کتاب از ص 90 تمرین شد.
تکلیف: پروژه امتحانی نیمسال دوم: در پروژه شماره 2 کتاب (ص 82 و 83) با خلاقیت خود تغییرات جزئی ایجاد کرده و تا پایان مهلت د رپرتال ارسال کنید.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مرور نیمی از فصل دوم انجام شد دو سوال مهم 4 و 5 برگه ی مرور به صورت کامل در کلاس بررسی و انجام شد.فیلم مهم آموزشی صفحات 142 و 143 کتاب درسی ارسال شد.
تکلیف: پسرم ضمن انجام کامل برنامه ی مرور کتاب کار علوی تمرین صفحه ی 186 سوال یک تا سوال 4 صفحه ی 187 کامل انجام شود.ادامه ی برگه ی مرور ریاضی 1 تا 3 کامل شود.جهت کلاس های فردا کتاب ریاضی درسی و کتاب هوش و ریاضی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: اجرای فعالیت رشد نوآموز،ساخت عروسک موش در کلاس انجام شد.
تکلیف: طبق برنامه ی مرور مطالعه انجام شود.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: اجرای فعالیت و نمایش و بازی های طرح رشد با همراهی پسران توانمند علوی
تکلیف: سوالات 7 و 9و 11کتاب کار علوی از درس 16با دقت نوشته شود. پسران من لطفا جهت کلاس های فردا کتاب های هدیه های آسمانی و فارسی کار علوی را به همراه داشته باشید.پسران من دوره و مطالعه درس هدیه ها فراموش نشود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: با توجه به برنامه ی مطالعاتی ، درس 1 تا8 دوره و نکات مهم دروس یاد آوری و پرسیده شد.

زیبانویسی

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: زیبا نویسی درس بیست و پنجم و شعر تدریس و نوشته شد
فعالیت: عرض سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی می رساند فردا سه شنبه 5 اردیبهشت ماه به منظور اجرای طرح از رشد تا رشد ( استفاده از مطالب مجلات رشد) برنامه های متنوع در 4 زنگ اول شامل ساخت کاردستی، بازی و ورزش، بازی فکری و اجرای نمایش در مدرسه برگزار می شود. زمان ناهار و ورود و خروج پسرهای عزیزمان در مدرسه طبق روال انجام خواهد شد. فعالیت ها به صورت کلاسی و در مدرسه با حضور دانش آموزان و آموزگار برگزار می گردد. به امید شادی همیشگی آینده سازان ایران زمین

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مرور فصل 1 انجام و 3 سوال اول برگه ی مروری که تحویل عزیزانم شده در کلاس انجام شد.کتاب ریاضی درسی صفحه ی 141 رفع اشکال و محاسبه ی ضرب ستونی در کلاس آموزش و صفحات 124 و 125 انجام شد.
تکلیف: برنامه ی مرور انجام شود.کتاب کار علوی ریاضی صفحه ی 185 سوال تا صفحه ی 186 سوال 7 با دقت انجام شود.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی علوم صفحات 170 و 171 همراه با پرسش و پاسخ در کلاس انجام شد.
تکلیف: طبق برنامه ی مرور مطالعه ی علوم انجام شود.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران توانمند علوی با توجه به برنامه ی مطالعاتی دوره اردیبهشت ماه پنج درس اول کتاب فارسی را خیلی خوب روان خوانی کرده سپس در یک جدول کلمات یک نقطه ای دو نقطه ای سه نقطه ای و چهار نقطه ای را از این پنج درس انتخاب کرده و با خط زیبا بنویسید.(تعداد کلمات هر چی بیشتر بهتر) دوره ی مطالعات اجتماعی هم فراموش نشود. عزیزانم جهت کلاس های فردا کتاب کار علوی را به همراه داشته باشید.

هنر سوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: نقاشی از گیتار با مداد رنگی کشیده شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: