فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: مریخ

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: رفع اشکال کاربرگ دیروز انجام شد.پرسش و پاسخ جدول ضرب انجام شد.تمرین صفحه ی 39 کامل انجام شد.فیلم انیمیشنی واحدهای اندازه گیری مربوط به پاورقی های کتاب درسی ارسال شده ، لطفا با دقت مشاهده و با پاسخ های دانش آموزان توسط خودشون چک شود...فیلم به تثبیت آموزش بسیار کمک می کند، لطفاً همه ی عزیزان مشاهده کنند.برای آزمونک ضرب 0 تا 4 روز شنبه آماده باشید.
تکلیف: پسرم با مطالعه ی کافی و رعایت نکاتی که به شما آموزش دادم ارمغان شماره ی 9 را با دقت انجام بده،صفحه ی 40 و 41 کتاب ریاضی مرور فصل را هم حل کن.پاسخ هایت را با فیلم ارسالی من چک کن.تکالیف آخر هفته ان شاالله،به صورت حضوری دیده خواهد شد،بنابر این نیازی به ارسال در پرتال نیست.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: کلاس با موزیک ورزش شروع شد و تمامی نکات تدریس شده در ارائه مطلب آشنایی با فصلها تمرین و تکرار شد. پرسش کلاسی و رفع اشکال انجام شد.
تکلیف: در حداقل 3 اسلاید ارائه مطلب آشنایی با فصلهای سال، با رعایت نکات تدریس شده طراحی شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ریاضی درسی مبحث تبدیل واحد ها در کلاس همراه با اسلاید و مشارکت دانش آموزانم مرور و تکرار و تمرین شد.تمرین صفحه ی 39 کتاب درسی تا سوال 5 در کلاس انجام شد.جدول ضرب 0 تا 4 فردا پرسش می شود آمادگی کامل داشته باش پسرم.
تکلیف: کاربرگ زیر مربوط به تبدیل واحد ها در دفتر ریاضی با دقت انجام شود.تکلیف ریاضی در پرتال ارسال شود.

نگارش سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: پرسش و پاسخ کلاسی جهت تثبیت و یادگیری دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: پسرم فاعل و فعل (مفرد و جمع) را در جمله صرف کن و زمان جمله را بنویس . مثال:من امروز به مدرسه نرفتم. صرف فاعل من ( زمان حال )

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: پرسش و پاسخ کلاسی از شش درس اول انجام شد.
تکلیف: pdf سوالات پنج درس اول به همراه پاسخ بارگذاری شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: