فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور مجید سمیعی
توضیح: با سلام تاریخ خرید کتاب، توسط دانش آموزان از نمایشگاه کتاب سه شنبه 23 آبان می باشد.

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: مسابقه آقای ریاضی بر گزار شد .کتاب ریاضی صفحات 54،55،56 مبحث اندازه گیری و الگوی شطرنجی و شناخت الگوی تکرار شونده تاکید شد . و عدد 4 آموزش داده شد . تدریس تم 8 کتاب ریاضی تمام شد و تا پایان تم 8 کتاب ریاضی حل شد .
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 60 و 61 در منزل حل شود

علوم اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب کار علوم از صفحه 36تا 43 حل شد. صحبت در مورد جانوران زنده و غیر زنده، محل زندگی حیوانات،تفاوت غذای آنها و ..... صحبت شد.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: اولیای محترم لطفا توجه داشته باشید زمان خرید کتاب از نمایشگاه برای کلاس ما فردا سه شنبه 23 ابان می باشد.در صورت تمایل به خرید کتاب توسط دانش اموز کارت بانکی همراه با رمز در دست داشته باشد. مدرسه در قبال کارت هیچ گونه مسئولیتی ندارد.فردا تدریس نشانه جدید خواهیم داشت.داستان بیدپا برای عزیزان خوانده شد. باتوجه به داستان از عزیزان سوال پرسیده شد. دانش آموزان پاسخ دادند.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: مباحث فارسی روان خوانی و ساخت کلمه و مرتب کردن جمله بهم ریخته و جمله سازی مرور و رفع اشکال شد.

املا اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: امروز املا از درس اول تا نشانه (س) گفته شد .دانش آموزان بسیار عالی نوشتند. عزیزانی که کلماتی را مشکل داشتند حتما تمرین شود.املای امروزی که در کلاس گفته شده بدون کمک و همراهی بنده بوده است.هدف: (افزایش اعتماد به نفس دانش اموزان و اشنایی ان ها با روش صحیح املا گفتن بود که از این به بعد در کلاس به این صورت املا گفته می شود که دانش اموزان عادت پیدا کنند.)
تکلیف: یک املا از درس اول تا نشانه ( او و) در دفتر تلاش نوشته شود‌.

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: فعالیت ص36 کتاب انجام شد. دانش آموزان با نحوه کشیدن قطره و رنگ کردن آن آشنا شدند.
تکلیف: ندارند.

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه 53 الگو شطرنجی و تشخیص الگوی تکرار شونده انجام شد. (رضایت نامه های اردو به گل پسرها تحویل داده شد. در صورت تمایل فردا امضا شده همراه عزیزان باشد.)

علوم اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: فصل 4 علوم دنیای جانوران تدریس شد. صحبت در مورد جانوران، تفاوت موجودات زنده و غیر زنده، موجودات زنده چه ویژگی هایی دارند، چرخه ی رشد، تفاوت غذا در حیوانات، چه حیواناتی برای ما مفید هستند، مدل راه رفتن آن ها و ...... صحبت شد.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب نگارش صفحات 44 و 45 انجام شد. روانخوانی و ترکیب ها تک به تک از گل پسرها پرسیده شد. کتاب کار فارسی صفحه 66 انجام شد.
تکلیف: سوالات زیر در دفتر تلاش نوشته شود. 1 ) با کلمات به هم ریخته جمله بسازید. اسب- او-با- آمد __________________ داس- اَسد - آمد - با ___________________ مسموم - بود - اَسما __________________ بدبو- بود- دود __________________ 2) جمله بسازید . دود: بوس: او: __________________ 3) بخش دوم کلمات زیر را بنویس. بودَم - مَسموم -اَساس- بامداد.4) یک صفحه دیکته نوشته شود.

املا اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: فردا تا پایان نشانه س املا خواهیم داشت. دفتر املا علوی فراموش نشود. در صورت تمایل یک صفحه تزئین شود.

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب اصول اولیه برنامه ریزی و توجه به نظم رفتاری بررسی شد.
تکلیف: لطفا در منزل با همراهی عزیزانم برنامه ریزی کنید. میتوانید بخش هایی از برنامه را که انجام می دهید به رنگ سبز و بخش هایی که جا می ماند به رنگ قرمز در آوردید. برنامه ای که بیشترین بخش های آن سبز شود برنامه خوبی است و شایسته تقدیر توسط شما عزیزان (ترجیحا تشویق ها نقدی و جایزه ای نباشد، مثلا اگر برنامه ات رو منظم انجام بدی آخر هفته با هم به پارک می رویم)

بازی دبستانی

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: بازی دبستانی راننده انجام شد. هدف: افزایش دقت، توجه، حس شنیداری و حرکت به جهت مناسب و بالا بردن سرعت و عکس العمل

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: ارزشیابی ریاضی تا پایان تم 5 انجام شد. تم 8 باموضوع اداب خواندن نماز،صحبت در مورد قبله نما و‌جهت قبله،صحبت در مورد اداب قبل از نماز و...انجام شد. صفحات50 و 51 و52 کتاب ریاضی اشنایی و نوشتار عدد 3 تدریس شد. کتاب کار ریاضی صفحات 57 و 58 انجام شد.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: امروز پسرهای گلم با قصه و شعر،نشانه( او اول)( و غیر اول) را آموختند و با کلمات توت،آلو،هلو،انگور آشنا شدند. کتاب فارسی درس توت تمام کلمات بخش و صدای اول و آخر آن کار شد. جایگاه نشانه (و )در کلمات تشحیص داده شد. سپس در جدول دوستی نشانه (و) غیر اول را با نشانه های بی صدا ترکیب کردند( بو،سو، دو،مو) نکته: او اول همیشه اول میاد. و غیر اول همه جا میاد جز اول. امیرعباس جان پک ایجاد انگیزه را به دوستان خود هدیه داد. سپاس از همراهی اولیا عزیز.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب نگارش صفحه ی 43 انجام شد.کتاب کار فارسی صفحات 63 و 64 انجام شد. جملات بهم ریخته آموزش داده شد. گل پسرها 2نمونه در دفتر تلاش حل کردند و سپس کتاب کار فارسی صفحه ی 66 سوال 7، جملات بهم ریخته حل شد.
تکلیف: 1)از کلمات و ترکیبات زیر املا گفته شود: (بو _دو _سو_مو_ بوم - مسموم -بودم - سود- دود -بوس- بود- سبوس ) 2)کتاب کار فارسی علوی صفحه 65 حل شود .

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس هفتم (خدمات بانک) تدریس شد. کارتون باب اسفنجی (سپرده بانکی) گذاشته شد. کتاب داستان : چطوری پول اسکیت را جور کنم ؟ معرفی شد. داستان صوتی چطوری پول اسکیت را جور کنم ؟ پخش شد. با بچه ها راجب وام صحبت شد.
تکلیف: خواهشمند است تکالیف انجام نشده از ابتدای کتاب تا آخر درس هفتم ، خدمات بانک ها( صفحه 60) تکمیل گردد. معرفی کتاب داستان: چطوری پول اسکیت را جور کنم ؟ قصه ی صوتی (چطوری پول اسکیت را جور کنم ؟) گوش داده شود و کارتون گاگولا (وام) را ببینند. ممنون میشم در صورت از هم باز شدن کتاب ها ، کتاب را منگنه یا سیمی کنید.

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی به دانش آموزان تحویل داده شد. لطفا تم 1 تا پایان تم 5 کتاب کار ریاضی علوی و کتاب ریاضی برای شنبه به خوبی تمرین و تکرار شود .امروز در کلاس تولد آبان ماهی ها برگزار شد.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: ترکیبات و جدول دوستی و ساخت کلمه و جمله سازی و شمارش تعداد کلمات یک جمله و روان خوانی تمرین و تکرار شد . کتاب نگارش صفحه ی 42 و 41 ، و کتاب کار فارسی علوی صفحه 62 حل و رفع اشکال شد . شنبه تدریس نشانه ی جدید خواهیم داشت.
تکلیف: 1)چند خط املا تا نشانه س در دفتر تلاش نوشته شود . ______________________ 2)ارمغان شماره 10 در منزل حل شود . _____________________________________ 3)جعبه کلمات ساخته شود و کلماتی که دانش اموزان خوانده اند داخل جعبه قرار دهند ' جعبه کفش یا جعبه کادو یا هر جعبه ای می توانید استفاده کنید. در منزل با کمک جعبه ی کلمات روانخوانی انجام شود.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: امروز در کلاس مرور و تمرین کلمه خوانی داشتیم. با اشکال هندسی، دانش آموزان باید اشکال را درجای مناسب قرار می دادند تا کلمه درست ساخته شود و آن را بلند می خواندند.

املا اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: امروز گل پسرها املا تا نشانه ی م نوشتند. بسیار عالی بود. سپاس از همراهی اولیا عزیز

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی هایی را که روی مقوا کشیدند و شروع به رنگ کردن با هر متریالی که دوست داشتند کردند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند. ممنونم

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه 49 کار با خط کش و کشیدن اشکال قرینه با رنگ آمیزی انجام شد. کتاب کار ریاضی صفحه 53 شمارش اشکال و انتخاب عدد مناسب انجام شد.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: نشانه س با شعر و داستان و کد گذاری و ایجاد انگیزه تدریس شد . درس کلاس کتاب فارسی به همراه ببین و بگو و گوش کن و بگو اموزش داده شد.محمد رسا جان ایجاد انگیزه را به دوستان خود هدیه داد. سپاس از همراهی اولیا عزیز بابت تهیه پک جذاب.
تکلیف: درس س کتاب فارسی( کلاس )کلمات، جمله ها حتما تمرین شود. بخش، صدای اول، صدای آخر و جایگاه س در کلمه کار شود.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: نوشتار نشانه س و ترکیبات و جایگاهش در شهرک الفبا تدریس شد . کلمات و ترکیب و ساخت کلمه کار شد . کتاب نگارش صفحه 40 در کلاس حل شد. کتاب کار فارسی علوی صفحه 59 و 60 در کلاس حل شد .
تکلیف: 1)کتاب کار فارسی علوی صفحه 61 در منزل تکمیل شود.2) در دفتر تلاش املا تا نشانه م نوشته شود . 3)فردا املا داریم ' دفتر املا علوی در صورت تمایل نقاشی ایجاد انگیزه داشته باشد و همراه دانش اموزان باشد.

استعداد فضایی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: ارزشیابی استعداد فضایی از گل پسرها گرفته شد.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما ضمن مرور تمامی حرکات مهره ها مقدمه ای در مورد شاه و نحوه عملکرد او داشتیم. شاه مهمترین مهره درربازی شطرنج محسوب می‌شود. هیچ مهره ای حق زدن شاه را ندارد ،ما فقط مس توانیم به شاه کیش دهیم. کیش یعنی: ای شاه خانه ای که تو در آن قرار داری زیر ضرب است و تو باید از آنجا بروی. وقتی شاهی کیش شود ، سه کار می تواند انجام دهد ،اول زدن مهره کیش دهنده دوم بستن مسیر کیش و سوم فرار شاه. ما به بچه ها می گوییم: کیش که شدی چکار کن؟ بزن و ببند ،فرار کن. هرگز دو شاه نمی توانند به هم نزدیک شوند حتما باید یک خانه بین آنها فاصله باشد. ما در جلسات آینده بیشتر روی این مهره کار خواهیم کرد.

مهارت اجتماعی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
تکلیف: با سلام و وقت بخیر لطفا برای فردا هر دانش آموزیک بشقاب،قاشق،چنگال،(یکبار مصرف یا ملامین ،دستمال سفره (کاغذی) همراه خود داشته باشد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: