1402/08/15
فارسی پنجم
حدادی هرندی، فاطمه
سنجش از چهار درس اول فارسی برگزار شد.
املا پنجم
حدادی هرندی، فاطمه
در کلاس بدون دیوار فارسی املای بادکنکی از درس چنار و کدوبن گرفته شد و توسط دوستانشان تصحیح شد. سپس با دختران عزیزم بازی و فعالیت های گروهی انجام شد.
هنر پنجم
آقایی، مرجان
امروز در کلاس نقاشی داستانی بر روی مقوا کشیده شد.
دختران گلم جلسه بعد وسایل رنگ آمیزی همراه داشته باشید.
1402/08/14
سواد مالی
رمضان محلی، آسیه
دوره کتاب از درس اول تا پنجم در کلاس انجام شد.
رباتیک
غلامی، فاطمه
-تحویل و بررسی پک رباتیک
شناخت قطعه مقاومت ودیود
-ایجاد بارش فکری با طرح سوالات زیر
دیود چیست و چه کاربردی دارد؟
-آموزش موارد زیر گفت وگو محور:
به چه چیزدیود میگوییم؟
ویژگی دیود ها چیست ؟
یک سو سازی جریان چیست؟
کاربرد وعملکرد دیودها آموزش داده شد.
1402/08/13
علوم پنجم
حدادی هرندی، فاطمه
سه درس اول علوم مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت.
مطالعات اجتماعی پنجم
حدادی هرندی، فاطمه
مسابقه آقا و خانم ریاضی برگزار گردید.
هدیههای آسمان پنجم
حدادی هرندی، فاطمه
دروس 1 تا 4 هدیه های آسمان و دروس 1و 2 قرآن با دقت مطالعه شود.
ورزش پنجم
عابدین، مهری
دریبل زدن به همراه راه رفتن حرکات چابکی(مارپیچ،جفتی،طناب)در کلاس آموزش داده شد.
1402/08/10
علوم پنجم
حدادی هرندی، فاطمه
روز شنبه سه درس اول علوم بطور کامل مطالعه شود لطفا روی مباحث این سه درس کتاب درسی علوم تسلط کامل داشته باشید.
هنر پنجم
آقایی، مرجان
امروز در کلاس کشیدن نقاشی داستانی کامل شد.
دختران گلم برای جلسه بعد وسایل رنگ آمیزی داستان به دلخواه خودتان همراه داشته باشید.
رایانه
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
رسم اشکال هندسی و بلوک تکرار عددی آموزش داده شد.
مهارت اجتماعی
تسبیحی، عاطفه
آموزش نحوه اثربخشی در فضای مجازی و واقعی (شنونده فعال باشیم_ با احترام و توجه نظر افراد را جلب کنیم _ ارتباط های قوی و موثر بسازیم)؛آموزش داده شد.
1402/08/09
مهارت زندگی
فرهمند، الهام
در مدیریت استرس، جایگزینی افکار منطقی و به چالش کشیدن افکار منفی تدریس و صفحات 12 تا 15 کامل شد.
بازی استراتژیک
قمری، ندا
وارم آپ بمنظور استفاده از صفحات رشدی و در بخشی از آن کراس اوور و عبور از خط میانی بدن انجام گرفت . 2) بازی حلقه چابکی و بادی پرکاشن صورت گرفت . 3) بازی نگهبان موزه با هدف استواری و جابجایی انتقالی و چابکی و سرعت عمل و حفظ حریم شخصی صورت گرفت . 4) طراحی بازی بمنظور خلاقیت دانش آموزان و تقویت کار امدادی و نظم و هماهنگی گروهی صورت گرفت .