1402/04/27
ریاضی سوم
کشاورزنیا، بهاره
با دانش آموزان درباره مسائله ها از کلاس اول و ذهنی حل کردن آنها گفت و گو کردیم و چند نمونه مساله به صورت ذهنی باهم جواب دادیم.
سپس وارد بازی خرید و فروش و حل مساله با پولهای آموزشی شدیم.
نداریم
خلاقیت
ایروانی، سارا
این جلسه دانش آموزان با استفاده از آبرنگ نقاشی منظره را رنگ آمیزی کردند.
مهارت زندگی
علوی، زهره
قصه گویی (داستان یک جنگل و خرگوش هایش با 4 شخصیت متفاوت) بیان احساسات مثبت و منفی توسط بچه ها. جا به جایی شخصیت ها و خودمون رو جای شخصیت های متعدد قصه قرار دادیم و گفتیم چه حسی داریم و آیا شرایط اون شخصیت رو دوست داریم یا نه؟ احساسات منفی رو روی یک کاغذ نوشتیم و سعی کردیم خودمون رو جای اون فردی بذاریم که احساس مثبت بهش نداریم.
لطفا قصه های متعدد با شخصیت های متعدد برای دلبندانم تعریف کنید و در این قصه شخصیت ها دارای احساست گوناگون چون خشم، کینه، تنهایی، شادی، موفقیت و... باشند و از عزیزانم بخواهید خودشون رو جای شخصیت مثبت یا منفی بذارند و احساساتشون رو در مورد اون شخصیت بگن.
1402/04/26
علوم سوم
کشاورزنیا، بهاره
1.درباره غذاهای سالم و ناسالم در کلاس گفت و گو شد.
2.هرم غذایی و اهمیت مصارف آنهاباهم صحبت کردیم.
3.بچه ها به صورت گروهی هرم غذایی در کلاسه درست کردند.
دانش آموزانی که تمایل دارند هرم غذایی خلاقانه ای درست کنند.
دانش آموزانی که عکس 3×4 نیاورند لطفا فراموش نشود.
فارسی سوم
کشاورزنیا، بهاره
1. درباره کلمات هم خانواده و سه حرف مشترک آنها در کلاس صحبت کردیم.
2.بچه ها به صورت دوتایی روس دستکش کلمات هم خانواده نوشته و هم خانواده جدید و ریشه آنها پیدا کردند.
نداریم
1402/04/25
ریاضی سوم
کشاورزنیا، بهاره
در کلاس تفریق فرآیندی با دانش آموزان دوره و چند نمونه تمرین شد.
یکی از تفریق ها انتخاب کرده وبه صورت بازی گرگ و میش اجرا کردیم.
تفریق های نوشته شده در دفتر به صورت فرآیندی حل شود.
دانش آموزان حتما همراه خود دفتر داشته باشند.
زنگ تفریح
کشاورزنیا، بهاره
با مواد غذایی موز و ژله و ترافل به صورت گروهی دسر موز درست کردیم.