1402/04/20
ریاضی سوم
کشاورزنیا، بهاره
در کلاس جمع های ذهنی سه رقمی گفته شد.
دستورالعمل بازی ریاضی برای بچه ها توضیح داده شد.
بازی ریاضی جمع ذهنی با هولاهوپ با دانش آموزان انجام دادیم.
نداریم.
زبان انگلیسی
جعفری، پرنیا
گرامر
?...Do you like
با جواب های Yes,I do
No,I dont. تدریس شد.
جملا ت .....I likeو.... I dont like تدریس شد مسابقه گروهی گفتن جملاتی که تدریس شد انجام دادیم.
لطفا بچه ها کتاب ODI 1 را همراه خودشان داشته باشند.
Activity Book ODI 1 صفحه های 68 و69 انجام شود و کلمات زیر را لطفا بچه ها 5 بار داخل دفتر بنویسند و دیکته همین کلمات تمرین شود.
1.cheese
2.bread
3.lemonade
4.chicken
5.juice
6.meat
7.salad
8.yoghurt
8.fruit
9.milk
خلاقیت
ایروانی، سارا
این جلسه دانش آموزان نقاشی منظره را با مدادرنگی کشیدند و رنگ آمیزی کردند.
لطفا برای جلسه آینده
آبرنگ
قلمو
دستمال پارچه ای
لیوان یکبار مصرف
مدادرنگی
چسب ماتیکی یا مایع
قیچی
مقوا ضخیم سفید سایز a4 یا a3 به تعداد 4 عدد
ممنون
1402/04/19
علوم سوم
کشاورزنیا، بهاره
1.حالتهای مواد (با دستکشهای یخ-آب-گاز)توضیح داده شد.
2.کاربرگ داده شد.
3.بازی توپ و سبد برای حالتهای مواد انجام شد.
دانش آموزانی که تمایل دارند فرآیند تبدیل جامد به مایع و مایع به جامد با آب کردن و سرد کردن شکلات در منزل به کمک والدین انجام دهند.
فارسی سوم
کشاورزنیا، بهاره
1. توضیحی درباره علامت مخالف و هم معنی در کلاس داده شده است.
2. در کلاس با بازی دارت کلمات هم معنی و مخالف پیدا کردیم.
1.یک کتاب داستان بخوانید و کلمات هم معنی و مخالفی که داخل کتاب هست در دفتر نوشته و آورده شود.
2. دفتر،مداد سیاه و سفید،مداد رنگی تراش و پاک کن حتما همراه دانش آموزان باشد.
3. یک قطعه عکس 3×4به کلاس آورده شود.
زبان انگلیسی
جعفری، پرنیا
موضوع Food از کتاب ODI 1 تدریس شد.
مسابقه ی پازل Food با هدف آشنایی بیشتر انجام شد.
صفحه ی 70 و 71 کتاب تمرین و تکرار شود.
1402/04/18
ریاضی سوم
کشاورزنیا، بهاره
1.توضیح درباره ساخت اعداد و جدول ارزش مکانی داده شد.
2.قراردادن اعداد در جدول ارزش مکانی و استفاده از دسته های صدتایی و ده تایی و یکی توسط دانش آموزان انجام شد.
دانش آموزانی که تمایل دارند با استفاده از کاغذ رنگی و مقوا جدول ارزش مکانی درست کنند و تا روز سه شنبه همراه خود به کلاس بیاورند.
زبان انگلیسی
جعفری، پرنیا
با سلام
امروز ما بازی مار و پله (snakes and ladders) را انجام دادیم. این بازی سوالاتی راجع به خصوصیات شخصی داشت با هدف آشنایی بیشتر. همچنین یک worksheet که در مورد خصوصیات شخصی بود را حل کردند و 5 دقیقه دقیقه آخر کلاس را ما در حیاط بازی Face to face /Back to back انجام دادیم.
لطفا بچه ها عکس 4*3 همراهشون بیارند
و لطفا تاریخ تولد میلادی خودشون را داخل worksheet بنویسند و کسانی که worksheet شان ناقص مانده است تکمیل کرده و فردا با خود بیاورند.
زنگ تفریح
کشاورزنیا، بهاره
1.در کلاس نمونه ای از برج با چوب و لیوان یکبار مصرف ساخته شد.
2.دانش آموزان برج های چند طبقه با هم گروهی های خود ساختند.