فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: مریخ

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: سوالات کتاب کار علوی بخش دایره ها تکمیل شد(صفحه ی 72 سوال 5 از کار در کلاس و سوالات 2،3،8،9،10 از تمرین صفحات 72،73،74).جدول ضرب پرسش شد.
تکلیف: پسرم ضمن اهمیت ویژه به جدول ضرب و تکرار و تمرین آن تا ضرب 6 ،با مطالعه ی کافی ارمغان شماره ی 12 را با دقت انجام بده.فیلم مربوط به تدریس روی محور (جهت مرور مجدد و یادآوری ریز جزئیات) را با دقت ببین، بعد فایل ارسالی که به پیوست به صورت پی دی اف ارسال می شود،در دفتر ریاضی ات انجام بده.****.بخشی از محتویات فایل مربوط به داشتن نکات و مرور مباحث مهم تدریس های گذشته است،لذا سوالات جهت انجام تکالیف داخل فایل کاملا مشخص و فقط مربوط به محور است**** ((تکالیف آخر هفته در پرتال ارسال نشود حضوری بازدید خواهد شد.))

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس 5 و 6 علوم کامل مطالعه شود.هفته ی آینده پرسش خواهیم داشت.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: طرح سنجش بیدپا برگزار شد. روانخوانی درس هفتم کار نیک پرسیده شد. فایل تصویری قصه گویی گذاشته شد و در مورد فایل مربوطه سوال و جواب شد. (جهت تقویت درک مطلب در دانش آموزان) کتاب کار علوی تا صفحه 57 در کلاس انجام شد.
تکلیف: روانخوانی درس هفتم کار نیک را در حضور یکی از والدین انجام بده. کتاب کار علوی صفحه 56 قسمت املا دان را انجام بده.

قرآن سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: از صفحه 45 تا صفحه 49 تدریس شد. پرسش کلاسی انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مبحث دایره با ایجاد انگیزه و پیدا کردن و کشیدن دایره های مختلف توسط عزیزانم و شناخت اجزای پرگار و دایره همراه با دست ورزی،فیلم و اسلاید،قسمت های *پاورقی فصل سوم کتاب ریاضی بخش دایره* تدریس شد.صفحه ی 49 و 50 قسمت انجام بده پاورقی کتاب در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم فیلم ها را کامل مشاهده کنید،فعالیت هایی که در فیلم خواسته شده بعنوان تکلیف شما خواهد بود بنابراین نیاز هست کامل فیلم ها را ببینید.**دانش آموزان عزیزی که برای پژوهش مشغول تحقیق ، ضبط فیلم و پاور یا روزنامه دیواری هستند تا برای فردا کارهایشان را آماده کنند ،می توانند تکالیف امروزشان را آخر هفته ارسال کنند،به شرط آنکه امشب در پرتال به من اطلاع دهند که مشغول انجام پژوهشند.**

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی صفحات 80 و 81 و 82 تا سوال 5 کامل شد.
تکلیف: پاسخ های کتاب کار درس ششم در بین صفحات اسلاید می باشد که به پیوست ارسال شد،تا پایان هفته کتاب کار قسمت تمرین ها ادامه سوالات صفحات 82 تا 83 کامل انجام شود.تکلیف علوم مدت دار است بنابراین،در پرتال ارسال *نشود*تکلیف کتاب کار علوم به صورت حضوری بازدید خواهد شد.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: صفحه 58 و 59 با همراهی دانش آموزان حل شد. صفحه 60 تا 63 خوانده شد و تمرین صفحه 63 انجام شد و با دانش آموزان در مورد متن بخوان و بیندیش گفتگو شد و به صورت تمرین درک مطلب کار شد.
تکلیف: روانخوانی درس هفتم کار نیک را در حضور یکی از والدین انجام بده. از دو بند اول درس کلماتی که س و ز دارند را پیدا کن و با آنها جمله بساز.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: صفحات 28 و 29 با موضوع :"منصفانه رفتار کنیم." و صفحات 30 و 31 با موضوع :" به تفاوت های فردی احترام بگذاریم." تدریس شد. گفتگو در مورد تعریف رفتار منصفانه و غیر منصفانه و چگونگی رفتار با افراد مختلف(بزرگترها، دوستان، کوچکترها) صورت پذیرفت. همچنین در مورد ویژگی های فردی و تفاوت های فردی و اینکه احترام به این تفاوت باعث تداوم دوستی ها و احترام متقابل می شود، مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
تکلیف: تکالیف صفحات 31،30،29،28 انجام شود.. اولیای عزیز دقت نظر داشته باشید در صورتی که صفحات از قبل تدریس شده نقص تکلیف دارد ، در این فرصت حتما تکمیل گردد تا در امتیازات در نظر گرفته شده برای دانش آموزان کلاس مهارت های زندگی لحاظ شود.. باسپاس

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: نمونه ی پژوهش سال های قبل صرفاً جهت ایده،پخش و توضیحات کافی داده شد فیلم آن در پرتال ارسال شد.کتاب کار علوی تمرین صفحه ی 77 تا سوال 4 کامل انجام و مبحث کسرهای مساوی رفع اشکال شد. جهت کلاس فردا حتماً یک تکه نخ حدود نیم متر و پرگار برای استفاده در کلاس آنلاین در کنارتان باشد.
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی ادامه ی تمرین صفحه ی 77 را تا سوال 12 کامل انجام بده(به غیر از سوالات مربوط به زاویه) و تا ساعت 21 در پرتال ارسال کن.جدول ضرب تمرین شود.شنبه ی آینده آزمونک ضرب خواهیم داشت.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: درس ششم کار نیک تدریس شد. نکات نگارشی خط به خط بیان شد. روانخوانی درس با مشارکت دانش آموزان انجام شد. بندنویسی و تشخیص بند جهت مرور گفته شد.
تکلیف: پسرم برگه ی آچهار را تا کن با توجه به موضوع(آلودگی هوا) بالای صفحه یک بند بنویس و پایین صفحه نقاشی بکش. 1 . خط اول با کمی فاصله از سر خط نوشته شود. 2 . جمله ها پشت سرهم نوشته شود. 3 . همه ی جمله ها به موضوع مربوط باشد. 4 . نشانه های نگارشی در متن با مداد قرمز نوشته شود. ( ، : . ! ؟ )

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: پرسش و پاسخ کلاسی انجام شد. فایل تصویری مربوط به درس 8 و 9 نمایش داده شد و در مورد آن با دانش آموزان بحث و گفتگو شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: توضیحات کافی در خصوص هفته ی پژوهش و مسابقه ی آن داده شد.به فیلم کاملی که در این خصوص دیروز در پرتال توسط معاونت محترم آموزش ارسال شده مراجعه شود.صفحات 53 و 54 در کلاس آنلاین انجام شد.رفع اشکال تمرینات کتاب کار صفحه ی 76 انجام شد.
تکلیف: پسرم جدول ضرب 6 را کامل مطالعه کنپسرم جدول ضرب 6 را کامل مطالعه کن،فیلم حل صفحه ی 53 و 54 نیز ارسال شده لطفا با دقت مشاهده کن و با پاسخ های خود چک کن،تکلیف امشب شما تحت عنوان تکلیف خلاق در فیلم قرار داده شده و در پرتال ارسال شده،زحمت می کشید مسئله های داخل فیلم را در دفتر ریاضی وارد و برای هر کدام از جاهای خالی و سوالات آن کسر مناسب آن را بنویسید.سپس معلم شو و برای کسر (یک _دوم) دو کسر مساوی بنویس و برای مادر یا پدر عزیزت آن را توضیح بده و برای من در حد یک فیلم کوتاه در پرتال ارسال کن یا اطلاع اولیا در این زمینه کافی است.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: فایل تصویری در قالب داستان نمایش داده شد. سوال و جواب از فایل مربوطه انجام شدو در مورد آن با دانش آموزان جهت تقویت درک مطلب گفتگو و کار شد.
تکلیف: از بند چهارم و ششم درس فداکاران کلمات ز دار با رنگ سبز و کلمات غ دار با رنگ قرمز بنویس.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: درس نهم مقررات خانه ما با ایجاد انگیزه و گفتگو و همراه با نمایش فایل تصویری مرتبط با درس تدریس شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه ی 52 کتاب ،مبحث کسرهای مساوی همراه با قصه،اسلاید و دست ورزی در کلاس آنلاین تدریس و انجام شد.فیلم تدریس آن هم به صورت انیمیشنی هم به صورت سنتی(تدریس آموزگار پای تخته) ارسال شد،لطفاًکامل مشاهده شود.
تکلیف: فعالیت صفحه ی 52 را پس از دیرن فیلم ها کامل کن،پسرم ضرب ستون 6 را تا دسته ی 10 و کامل در دفتر ریاضی ات بنویس،فقط برای دو تا از ضرب هایت،جمع، الگو،شکل و عبارت فارسی بنویس.فعالیت کلاسی صفحه ی 76 کتاب کار علوی تا سوال 6 صفحه ی بعد آن با دقت انجام شود.در پرتال ترجیحاً به صورت عکس (نه سند) تا *ساعت 21* ارسال شود.در صورتی که تا این ساعت مقدور نبود و دیرتر شد با ذکر علت از طرف اولیای عزیز مانعی نخواهد داشت.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کل درس ششم،به خصوص بخش آخر تدریس این درس،مبحث انواع آلودگی های آب و تصفیه ی آب همراه با باش فکری و اسلاید مرور شد،نقشه ی مفهومی کتاب کار توضیح داده شد.صفحه ی 79 کتاب کار سوال یک و دو با مشارکت و پرسش و پاسخ از عزیزانم در کلاس انجام شد.
تکلیف: مطالعه ی درسنامه ی درس 6 کتاب کار علوی.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: املا تشخیصی از درس ششم فداکاران گرفته شد.فایل تصویری (قصه و داستان) در کلاس پخش شد و در مورد قصه گفتگو و پرسش شد. (جهت تقویت مبحث درک مطلب)
تکلیف: هفت خط املا از درس ششم فداکاران به مامان یا بابا بگو و صحیح کن. روانخوانی درس ششم فداکاران در حضور یکی از والدین انجام بده

ریاضی پیشرفته سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: اسلاید آموزش ضرب 6 در این قسمت ارسال شد،جهت پرینت و تمرین،لطفاً در این بخش تکلیفی ارسال نشود.تکالیف ریاضی همه در بخش ریاضی ارسال شود.
تکلیف: فیلم آموزش ضرب 6 حتماً کامل مشاهده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: