فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: مریخ

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: نمونه سوالات مروری و رفع اشکال کاربرگ دیروز در کلاس انجام شد.برای روز شنبه فقط کتاب ریاضی درسی و کتاب علوم درسی همراه عزیزانم باشد.
تکلیف: ضمن تمرینات جدول ضرب با توجه به پرسش روز شنبه پسرهای عزیزم تا صفحه ی 63 برای پرسش آماده باشند. با توجه به تکرار و تمرینات در کلاس و همینطور روز مادر، نیازی به تکلیف نوشتاری نیست و تمرینات آخر هفته نمونه سوالات مهمی است که در کلاس تمرین و در روزهای گذشته تقدیم حضورتان شده و مطمئنم پسران خوبم بهترین نتیجه را کسب خواهند نمود.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: اجرای صندلی صمیمیت در کلاس توسط پسران عزیزم صورت گرفت. شعر حفظی و کلمات هم خانواده ی درس پرسیده شد. جزوه ی نکات مهم واژه آموزی گفته و در انتهای دفتر لغات نوشته شد.
تکلیف: به مناسبت روز مادر فرزندان عزیزم امروز تکلیفی ندارند در کنار مادران حضور بیشتری داشته باشند

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: پرسش و پاسخ کلاسی از درس نهم صورت گرفت. درس 10 تدریس با همکاری پسران عزیزم تدریس شد. نکات مهم درس و سوالات درس در کتاب پاسخ داده شد.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: مطالب کتاب از ص 56 تا آخر 62 (روش رسم اشکال و تنظیمات آنها) آموزش داده شد. لطفا پسران عزیزم با دقت تمرین کنند.
تکلیف: فعالیت ص 62 کتاب انجام و ارسال شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی صفحات 100 و 101 کامل در کلاس حل شد ، باقیمانده سوالات تمرین صفحات 102 و 103 انجام و رفع اشکال شد.
تکلیف: پسرم فایل ارسالی را کامل بررسی و پاسخ آن ها را وارد دفتر ریاضی ات کن،اگر سوالی داشتی فردا از من بپرس.نمونه سوالات جهت آمادگی پرسش روز شنبه از اهمیت بالایی برخوردار است.جهت کلاس فردا فقط دفتر ریاضی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی درس هشتم بررسی شد و توضیحات لازم در خصوص ساخت آیینه و نحوه ی انجام کتاب کار این درس داده شد.
تکلیف: ساخت آینه برای درس هشتم، تا روز شنبه مهلت دارد،پس از ساخت آینه، کتاب کار در حد مختصر برای هر فعالیت پاسخ داده شود.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: پرسش استعداد فضایی انجام شد. روان خوانی درس با رعایت اصول بند نویسی صورت گرفت. دیکته ی دقت دیداری گرفته شد.
تکلیف: والدین محترم 4 سطر از کلمات مهمی که ارزش املایی دارند از درس پیراهن بهشتی به صورت املایی گفته شود، پسران عزیزم نقطه های کلمات را به صورت رنگی رنگی بگذارید . کلمات هم خانواده ی درس مطالعه و پرسیده شود. پسران عزیزم فردا فقط کتاب فارسی خوانداری و هدیه های آسمانی را به همراه خود داشته باشید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: تدریس درس یازدهم تکمیل شد. نکات مهم و سوالات درس و کاربرگ مرتبط با درس حل شد.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: درس نهم هدیه های آسمانی مطالعه شود.

زیبانویسی

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: زیبا نویسی کلمات با حرف ن در کلاس کار شده
تکلیف: لطفا در منزل تمرین شود

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: نمونه سوالات مهم فصل یک تا چهار ریاضی در کلاس حل و رفع اشکال شد.فیلم های ارسالی دیده شود.برخی صفحات تغییرات داشته که در کلاس انجام شده و هدف از ارسال فیلم آموزش مفهوم تدریس انجام شده برای رفع اشکال است.
تکلیف: قندآموز شماره ی 8 انجام شود،فایل ارسالی جهت عزیزانی که برگه های آن ها مورد داشت ارسال شده.کتاب کار علوی تمرین تمرین صفحه ی 101 سوال 1 ال سوال 5 صفحه ی 102 با دقت انجام شود.جدول ضرب حسابی تمرین شود.پرسش خواهیم داشت.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش آموخته های مهر تا آذر فارسی و نگارش برگزار شد.

هنر سوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: کاردستی از گل آموزش داده شد

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بازی ریتمیک بوسیله چوبک و بازی ریتمیک بوسیله کاپ گیم انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ریاضی صفحات 71 و 72 در کلاس انجام شد.ضرب از تمام دانش آموزان به صورت شفاهی پرسیده شد.مسابقه ی آقای ریاضی برگزار شد.پسرم فردا فقط کتاب ریاضی درسی و دفتر ریاضی همراه شما باشد.کتاب علوم و ...همراه نباشد.
تکلیف: پسرم کاربرگ قندآموز ریاضی شماره ی 5 را که در کلاس به شما تحویل داده شده با دقت انجام بده.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: نمونه سوالات ارزشیابی های سال های گذشته تمرین شد. شعر حفطی تمرین شد. فایل نمونه سوال خدمتتان ارسال شد.
تکلیف: پسران عزیزم از درس اول تا انتهای درس کار نیک تمام آموخته های قبلی از جمله شعر حفظی، کلمات مترادف،هم خانواده، مخالف، واژه آموزی، بیاموز و بگو ها خیلی خوب تمرین شود.

املا سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: دیکته تقریری از درس کار نیک گرفته و تصحیح شد. اولیای محترم لطفا دیکته را امضا بفرمایید.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بر دروس هفته های گذشته و قوانین اتیکت مهمانی رفتن به وسیله کارتون و اجرای نمایش توسط خود دانش اموزان

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه ی 70 کتاب ریاضی(خاصیت توزیع پذیری) همراه با نمایش ،ضمن پرسش ضرب تدریس شد(بعد از تکمیل تدریس در صفحه ی 71 فیلم آموزشی ارسال خواهد شد.)کتاب کار علوی فعالیت کلاسی صفحه ی 100 و 101 تا سوال 6 در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم تمرین کتاب کار علوی صفحه ی 97 را تا پایان سوال 9 انجام بده.جدول ضرب فردا پرسش می شود.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش علوم درس 1 تا 6 برگزار شد.درس هشتم همراه با اسلاید و نکات مهم کتاب کار تدریس شد.
تکلیف: فعالیت این درس فقط ساخت آینه است که فیلم آن در پرتال ارسال شده،لطفا مشاهده شود و تا پایان هفته یک آینه مطابق تدریس و نکات ذکر شده در کتاب ساخته شود.

املا سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: اولیای گرامی لطفا 4 سطر دیکته از درس کار نیک گفته شود، لطفا در پایان دیکته حتما کلمات متراد‌ف، مخالف و هم خانواده ی درس پرسیده شود. پسران عزیزم فردا حتما دفتر های دیکته را به همراه داشته باشید.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 10(همراه بانک) تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:کاربردهای همراه بانک اعم از پرداخت قبض،انتقال وجه،خرید بسته اینترنت،استعلام موجودی و انجام نیکوکاری بااستفاده از همراه بانک ها و انجام خرید آسان و راحت
تکلیف: فعالیت منزل صفحات 80 و 81 انجام شود. پسران عزیزم به جای عکس از نقاشی هم می توانند استفاده کنند.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: صفحات 34 و 35 با موضوع :"صبور باشیم"، صفحات 36 و 37 با موضوع :"قواعد گفتگوی صحیح را رعایت کنیم." و همچنین صفحات 38 و 39 با موضوع :"با یکدیگر به درستی گفتگو کنیم." تدریس شد. گفتگو (در مورد اینکه گاهی اتفاقات مختلف ممکن است ما را دچار احساساتی مانند خشم، ترس، غم و حتی شادی کند، اما مدیریت این احساسات می تواند به ما در جهت موفقیتِ ادامه راه کمک شایانی کند که یکی از اولین قدم های موثر ، صبوری است که باعث آرامش، تفکر مطلوب و تصمیم گیری مناسب شود)، صورت پذیرفت. همچنین در مورد قواعد گفتگوی صحیح و استفاده مناسب از کلمات و نوع رفتار و گفتار مطلوب در جهت ارتباط موثر در روابط با دوستان، بزرگترها و دیگر افراد ، بحث و گفتگو شد.
تکلیف: تکالیف صفحات 34 الی 39 در کلاس درس صورت پذیرفت. اولیای گرانقدر این دقت نظر را داشته باشند که در صورت همراه نبودن کتاب یا نقص در تکلیف،حتما صفحات کتاب تا پایان صفحه 39 ، در منزل کامل شود. لازم به ذکر است که تکمیل تکالیف، امتیازات پسران دلبندمان را تحت الشعاع قرار می دهد..با تشکر از همراهی شما..
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: