فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: مریخ

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ریاضی درسی پس از توضیح کامل در خصوص صفحه ی تم شروع فصل 7 در صفحه ی 115،صفحات 116 و 117 تا سوال 2 مبحث حل مسئله(حدس و آزمایش) در کلاس همراه با بازی و بارش مغزی و اسلاید انجام شد.
تکلیف: پسرم پس از دیدن کامل فیلم ها سوال 3 صفحه ی 117 را مطابق فیلم همراه با من انجام بده.سپس کتاب کار علوی صفحه ی 155 تا سوال 5 کامل و با دقت انجام شود.غایبین فعالیت ها و تکالیف روزانه را را مطابق موارد ذکر شده در هر روز به صورت کامل پس از دیدن فیلم ها انجام داده و در پرتال ارسال نمایند.جهت کلاس های فردا کتاب ریاضی درسی و کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: علوم درس دوازدهم تا صفحه ی 98 به صورت کامل همراه با اسلاید و بارش فکری تدریس شد.اولیای عزیز توجه بفرمائید به دلیل پیوستگی مطالب مرجع علوم در این درس همراه با درس 13 خواهد بود.اما مطابق با تدریس موارد مطالعه و وارد کتاب شود.
تکلیف: جهت تثبیت آموزش این درس مهم حتماً فیلم های این بخش دیده شود.درس دوازدهم کامل مطالعه شود پرسش خواهیم داشت.

نگارش سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران عزیزم ابتدا یک بار از روی درس 14 با صدای زیبا و لحن مناسب بخوانید، سپس سوال 1و 2 کتاب نگارش درس 14 را با خط زیبا بنویسید. دانش آموزان پر تلاشم برای فردا کتاب های فارسی خوانداری و نگارش را به همراه خود داشته باشید.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 14 (تخصص گرایی) با استفاده از ارائه فیلم و پاورپوینت آموزشی تدریس شد. موارد مطرح شده عبارتند از:آشنایی با مراحل تولید نان،بررسی هریک از مراحل از تولید خمیر نان تا توزیع آن،شناسایی فعالیت ها و وظایف متخصص هر بخش،بررسی ویژگی های تخصص گرایی و مزایا و معایب آن فعالیت کلاسی صفحه 109 با کمک دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 110 انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: صفحات 55،54،53،52 با موضوع :« غم خود را مدیریت کنیم.» تدریس شد. تعریف احساس غم، نشانه ها و علامت های جسمی و روانی غم، موقعیت های به وجود آورنده این احساس و مراحل گام به گام در کنترل و مدیریت غم، در کلاس مورد بحث و گفتمان قرار گرفت.
تکلیف: اولیای گرانقدر لطف بفرمایند در مورد مباحث و آموزش های صورت پذیرفته با پسران گلمان گفت و گو کنند. همچنین با توجه به اتمام کتاب، این دقت نظر و همراهی را داشته باشند و لطف بفرمایند کتاب مهارت های زندگی رصد شده و نواقص تمام تکالیف ، کامل گردد. قابل ذکر: در جلسه آینده کتاب ها رویت خواهد شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: تمرین صفحه ی 111 و مرور فصل صفحه ی 112 و 113 کتاب درسی با مشارکت دانش آموزانم انجام و رفع اشکال شد.
تکلیف: پسرم ادامه ی تمرینات صفحات 152 و 153 را (سوال 7 تا 14) در کتاب کار علوی با دقت انجام بده.شنبه آزمونک ضرب و تقسیم خواهیم داشت.جهت کلاس های روز شنبه کتاب ریاضی درسی،کتاب کار علوی ریاضی و کتاب علوم درسی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ادامه ی درس دوازدهم صفحات 93 و 94 همراه با فیلم و اسلاید و بارش مغزی تدریس شد،بخشی از تمرینات کتاب ریاضی در ادامه ی این زنگ تکمیل شد.
تکلیف: جهت روز شنبه درس دوازدهم تا صفحه ی 94 پرسش می شود.برای روز شنبه برچسب انواع مهره داران فراموش نشود.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: درس 14 ابتدا به صورت گفتگوی گروهی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت سپس توسط پسران عزیزم روان خوانی شد و نکات مهم درس مشخص شد. واژه آموزی درس تدریس شد. تحقیقات ایران در کلاس خوانده شد.
تکلیف: ارمغان 22با دقت و با خط زیبا نوشته شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: درس 20 تدریس شد. تمام سوالات درس و نکات مهم درس گفته شد.

زیبانویسی

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: زیبا نویسی تا درس بیستم آموزش داده شد (ص-ط)

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: تفریق تکنیکی(شروع عملیات از سمت راست) همراه با بازی و ابزار آموزش داده شد.صفحات 109 و 110 کتاب ریاضی در کلاس انجام شد.فیلم تدریس و پاسخ صفحات ارسال شد.
تکلیف: کتاب کار علوی صفحه ی 150 و 151 کامل انجام شود.جهت کلاس های فردا فقط کتاب ریاضی درسی و کتاب علوم درسی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش و پاسخ از درس 11 انجام شد.درس دوازدهم تا صفحه ی 92 تدریس شد.
تکلیف: مطالعه ی کامل از درس 11 و دو صفحه ی اول درس 12 انجام شود.فردا پرسش خواهم کرد.

نگارش سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: اولیای محترم لطفا با توجه به فایل ارسالی سوالات دو صفحه ی اول نگارش درس آزاد را در کتاب نگارش یادداشت بفرمایید،سپس پسران عزیزم یک بار از روی متن درس روان خوانی کرده و پاسخ سوالات را در کتاب نگارش بنویسند. عزیزان من برای فردا کتاب های مطالعات اجتماعی و نگارش و فارسی خوانداری را به همراه داشته باشید.

قرآن سوم

مدرس: محمدی، آزاده
فعالیت: روخوانی صفحات 109 و 110 در کلاس انجام شد.

هنر سوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: کاردستی،رنگ آمیزی روی تخم مرغ انجام شد

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بازی ترکیبی ریتمیک بوسیله چوبک و بادی پرکاشن انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی صفحه ی 142 و 143 سوال 2 و 3 و 5 و 6 و 7 و 8 و 9 و 10 و فعالیت کلاسی صفحه ی 146 تا سوال 5 به صورت کامل انجام شد.کتاب درسی ریاضی تمرین صفحه ی 108 با مشارکت عزیزانم کامل انجام و رفع اشکال شد.
تکلیف: کتاب کار علوی تمرین صفحه ی 146 تا 148 از سوال 1 تا 12 کامل انجام شود.جهت کلاس های فردا کتاب درسی ریاضی/کتاب کار علوی ریاضی/کتاب علوم درسی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: فردا علوم درس یازدهم پرسش خواهد شد مطالعه کامل داشته باشید.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: ارمغان 21 به روش خود سنجی تصحیح شد. ادامه ی سوالات درس 13 در کتاب کار حل شد. شعر وطن تدریس و معنی شعر توضیح داده شد.
تکلیف: پسران عزیزم در مورد یکی از شهر های ایران در یک ورق A4تحقیق کرده و به صورت زیبا تزئین کرده و روز سه شنبه به بنده تحویل دهید. قسمت املا دان درس 13 کتاب کار حل شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: از درس 15و 16 پرسش و پاسخ صورت گرفت. درس 17 به روش نمایشی تدریس شد. تمام سوالات درس پاسخ داده شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بر دروس هفته های گذشته (شعر شنونده عالی ،قوانین شنونده ی خوب بودن) انجام شد. با بحث و گفتگوی گروهی دانش اموزان اموختند برای خاطرات دوستانشان شنونده های خوبی باشند و تمام مراحل شنونده ی خوب بودن را رعایت کنند. به وسیله ی کارتون و نمایش آموزش راستگویی در مکالمه داده شد

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش آموخته های ریاضی انجام شد. انواع مثلث ها به صورت جامع مرور و ویژگی های تکمیلی بیان شد.فیلم انیمیشنی آن متعاقباً ارسال شد. جمع تکنیکی همراه با شکل و اسلاید و مشارکت عزیزانم تدریس و صفحات 106 و 107 در کلاس انجام شد.فیلم تدریس صفحه ی 106 ارسال شد.جهت کلاس های فردا کتاب ریاضی درسی و کتاب کار علوی ریاضی همراه دانش آموزانم باشد.
تکلیف: توضیحات هر سوال برای صفحه ی 105 داده شده،این صفحه در منزل تکمیل شود.فیلم پاسخ صفحات 104 و 105 نیز ارسال شده که بعد از پاسخ عزیزانم چک شود.فیلم مثلث ها دیده شود و مشخصات و ویژگی های آن ها به همراه شکل در دفتر ریاضی نوشته شود.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش ریاضی از فصل 4 و 5 برگزار شد.تمرین صفحه ی 144 و 145 کتاب کار علوی علوم انجام شد.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران توانمندم درس 15و 16 هدیه های آسمانی را خیلی خوب مطالعه کنید. عزیزان من برای فردا کتاب های هدیه های آسمانی و فارسی کار علوی را به همراه داشته باشید.

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: اردوی علمی تفریحی ( ساخت تراریوم و بازی گروهی ) در مدرسه برگزار شد.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: صفحات 48 و 49 با موضوع :«مدیریت خشم» تدریس شد. گفت و گو در مورد احساس خشم، علائم و نشانگان خشم، گوش به زنگی در مواقعی که علائم را شناسایی کردیم و مدیریت خشم با روش های کنترل خشم صورت پذیرفت. همچنین موضوع چراغ راهنمای خشم و نوع عملکرد ما با توجه به رنگ های چراغ، مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
تکلیف: پسران گلم در صورت نقص تکالیف ذکر شده در بالا، حتما در منزل کامل گردد. همچنین اولیای عزیز لطف کنند با توجه به نزدیک شدن به اتمام کتاب، با پسران گلمان همراه شده و تمام نقایص کتاب از دروس گذشته کامل گردد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: