1402/01/22
ریاضی سوم
بهجتی، مریم
کتاب ریاضی درسی صفحه ی 134 مبحث حل مسئله*حذف حالت های نامطلوب* با بازی و بارش مغزی تدریس و در کلاس انجام شد.
تکلیف نوشتاری در دو بخش ریاضی و علوم به صورت مجزا نخواهم داد،فقط التماس دعا..و تنها خواهشم تمرین جدول ضرب است..جهت کلاس های روز شنبه،کتاب درسی ریاضی و درسی علوم و کتاب کار علوی علوم همراه عزیزانم باشد.
علوم سوم
بهجتی، مریم
علوم درسی صفحه ی 106 تدریس و فعالیت این صفحه در کلاس انجام شد.
فارسی سوم
آشتیانی، مهدیه
تمرینات کتاب کار علوی درس 15 با همراهی پسران توانمند علوی حل شد. بیدپای فارسی به منظور تقویت درک مطلب دانش آموزان عزیزم گرفته شد.
پسران عزیزم ارمغان 28 با دقت نوشته شود. 5 جمله که در آن تشبیه صورت گرفته باشد بنویسید.
مطالعات اجتماعی سوم
آشتیانی، مهدیه
تعیین جهت های جغرافیایی در کلاس بدون دیوار در حیاط مدرسه انجام شد. کار با قطب نما تمرین و آموزش داده شد.
زیبانویسی
اقبالیان، زهرا
زیبا نویسی درس بیست و سوم ،حرف ی تدریس شد
1402/01/21
ریاضی سوم
بهجتی، مریم
آزمونک محیط و مساحت گرفته شد،سوال مروری در دفتر ریاضی انجام و توضیحات کافی داده شد.
پسر باهوشم تمرین صفحه ی 173 کتاب کار علوی را از سوال 1 تا 6 کامل انجام بده.جهت کلاس های فردا کتاب ریاضی درسی و کتاب علوم درسی همراه عزیزانم باشد.جدول ضرب 0 تا 9 پرسش خواهد شد.
فارسی سوم
آشتیانی، مهدیه
پسران توانمندم سوال 10 و11 درس پانزدهم در کتاب کار علوی نوشته شود.
عزیزان من جهت کلاس های فردا کتاب های مطالعات اجتماعی و فارسی کار علوی را به همراه داشته باشید. (در صورت داشتن قطب نما لطفا فردا با اجازه و صلاحدید اولیای محترم به همراه پسران عزیزم باشد)
هنر سوم
اقبالیان، زهرا
نقاشی از بوته گل با مداد رنگی همراه با سایه روشن آموزش داده شد
بازی استراتژیک
کرمی، هما
بازی حرکتی ریتمیک و بازی ریتمیک به وسیله ی چوبک
1402/01/20
فعالیت:
با سلام و احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات؛ به اطلاع می رساند، فردا دوشنبه 21 فروردین ماه (به مناسبت شب قدر)، ساعت حضور دانش آموزان در مدرسه 9:00 صبح می باشد. خروج طبق روال می باشد.
ریاضی سوم
بهجتی، مریم
سوالات مروری در دفتر ریاضی انجام و بررسی شد،لطفاً اولیا ملاحظه بفرمایند.کتاب ریاضی درسی تا صفحه ی 131 بخش تمرین سوال دو در کلاس انجام شد.
پسرم فردا آزمونک محیط و مساحت داری لطفاً پس از ملاحظه ی فیلم و مطالعه ی فرمول ها و نکاتی که به شما آموزش دادم،برای فردا حسابی آماده باش.ضمناً سول 3 و 4 صفحه ی 131 کتاب درسی ریاضی را بنویس سپس کتاب کار علوی صفحه ی 173 بخش فعالیت کلاسی سوال 1 و 2 را با دقت حل کن متشکرم.جهت کلاس های فردا کتاب کار علوی ریاضی و کتاب علوم درسی همراه عزیزانم باشد.
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
مروری برکل دروس سال گذشته توسط خود دانش اموزان به وسیله کلیپ ، شعر و بازی
در صورت تمایل دانش اموزان عزیز ماکت میز غذاخوری را درست کنند و یا چیدمان میز غذا خوری خود درمنزل را عکس بگیرند و با چاپ رنگی همراه خود بیاورند. فعالیت دانش اموزانمان در نمایشگاه به نمایش گذاشته میشود.
1402/01/19
ریاضی سوم
بهجتی، مریم
ریاضی درسی تا صفحه ی 128 تکمیل شد.با تشکر از عزیزانی که عکس و فیلم بازی های ضرب را مربوط به تکلیف دوشنبه 14 فروردین ارسال نمودند.بخشی از فیلم ها و عکس های مورد تایید سایت در مورد بازی های ضرب عزیزانم در پرتال قرار گرفت.پاسخنامه فصل 7 ریاضی برای تکمیل کتاب دانش آموزان ارسال شد.لطفا قسمت مرور فصل انجام نشود باید در کلاس حل شود.
پسر با هوشم کتاب کار علوی تمرین صفحه ی صفحه 169 تا سوال 6 کامل انجام شود.دوشنبه آزمونک محیط و مساحت خواهی داشت خوب تمرین کن.جهت کلاس فردا کتاب ریاضی درسی همراه عزیزانم باشد.**لطفاً از فردا تا پایان سال هر روز دفتر ریاضی همراه عزیزانم باشد.**
علوم سوم
بهجتی، مریم
درس سیزدهم تا صفحه ی 105 همراه با بارش مغزی و فعالیت عملی که پیش ازاین در آزمایشگاه به صورت تصویری انجام شده بود تدریس شد.
لطفا درس 13 تا صفحه ی 105 کامل مطالعه شود روز سه شنبه حتماً پرسش خواهیم داشت.
نگارش سوم
آشتیانی، مهدیه
پسران عزیزم سوالات 1و 2 کتاب نگارش درس پانزدهم با دقت و خط زیبا نوشته شود. (در سوال 1 حداقل 6 بیت از شعر دریا نوشته شود)
جهت کلاس های فردا لطفا کتاب نگارش و دفتر لغات آورده شود.
ورزش سوم
داورزنی، حمید
تست شطرنج ، بازی فوتبال در چمن
سواد مالی
ربیعی، پریسا
درس 15(لوگو) با ارائه فیلم آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با لوگوی شرکت های مختلف،بررسی انواع ویژگی لوگوها،نقش و تأثیر رنگ ها بر جذابیت لوگو،آشنایی با مطرح ترین لوگوهای جهان فعالیت کلاسی صفحه 116 با مشورت و همکاری دانش آموزان انجام شد.
فعالیت منزل صفحه 117 انجام شود.
پسران عزیزم یک لوگو طراحی کرده و جلسه بعد همراه داشته باشند.
مهارت زندگی
رنج بردار، محبوبه
آموزش مهارت حل مسئله و تصمیم گیری.. استفاده از مازها، مارپیچ های چند گانه برای کوشش و خطا، بدون استفاده از پاک کن در این روش دانش آموزان میان راه های مختلف را امتحان کرده، تا مسیر اصلی را پیدا کنند.
مهارت حل مسئله از طریق مازها، به ما می آموزد که زندگی چالش ها و میان راه های مختلف دارد، اما با کمک اراده، تفکر عاقلانه و تصمیم قطعی برای رسیدن به هدف، مسیر اصلی را پیدا می کنیم، ولو اگر گاهی لازم به دور زدن باشد. در مرحله دوم، برگه سفید به دانش آموزان داده شد، تا مازهای پرپیچ و خم طراحی کنند. این روش یکی از مهارت های برون ریزی هیجانی و استفاده از خلاقیت است که باعث می شود، دانش آموزان پیچ و خم های زندگی خود را ترسیم کنند و در میان تمام خطوط نگاهشان به مسیر اصلی کشیده شده باشد.