فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: مریخ
فعالیت: با سلام و احترام ، جهت یادآوری مجدد به اطلاع اولیا گرامی می رساند فردا پنج شنبه 17 فروردین ماه جهت شرکت در آزمون کانگورو منتظر حضور پسرهای عزیزمان هستیم. لطفا توجه بفرمایید آزمون کانگورو در مدرسه برگزار شده و به صورت مداد- کاغذی می باشد دانش آموزان مداد و پاک کن همراه داشته باشند. ایاب و ذهاب دانش آموزان بر عهده ی اولیای گرامی می باشد. دانش آموزان از ساعت 8:45 دقیقه در مدرسه حضور داشته باشند پایان آزمون 10:30 می باشد. همچنین به اطلاع می رساند آزمون **کاریبو** فقط ویژه دانش آموزانی می باشد که در آن ثبت نام کرده اند و روز پنج شنبه به صورت آنلاین در منزل با حضور یکی از اولیا گرامی برگزار می شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: با مرور پیش نیازهای انواع نمودار در پایه ی دوم(نمودار ستونی و تصویری)نمودار دایره ای همراه با نکات تکمیلی در کلاس آموزش داده شد و صفحه ی 125 کتاب درسی انجام شد.
تکلیف: پسرم بخش فیلم ها،با عنوان تکلیف ریاضی بخش آمار و تکلیف ریاضی بخش احتمال جهت مرور آموخته های مطالب پیش از عید را با دقت ببین و از هر کدام از فیلم ها دو سوال انتخاب کن و همان سوال یا مشابه آن را در دفتر ریاضی ات بنویس،مجموع می شود 4 سوال،سپس کتاب کار علوی صفحه ی 169 سوال 1 تا 4 بخش فعالیت کلاسی را حل کن.برای روز شنبه کتاب درسی ریاضی و کتاب کار ریاضی و کتاب علوم درسی همراه عزیزانم باشد.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: کلمات مترادف و مخالف و هم خانواده ی درس 14 پرسیده شد. ارمغان های 25و26 خود سنجی و رفع اشکال شد. درس 15 تدریس و روان خوانی شدمعنی شعر گفته شد. بیاموز و بگوی درس تدریس شد.
تکلیف: پسران عزیزم ارمغان 27را با دقت انجام دهید. (ارمغان 23و24 حل نشده است لطفا حتما در هفته ی آینده این دو ارمغان حل نشده در پوشه ی کار بچه ها باشد.)

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: درس آینه ی سخنگو تدریس شد و سوالات درس پاسخ داده شد.
تکلیف: پسران منظم من با توجه به تدریس درس 18 چالش نظم اتاق خواب را با گرفتن عکس های قبل و بعد از تمیزی اتاق را گرفته و تا هفته ی بعد فرصت دارید تا برای بنده در پرتال ارسال بفرمایید. (اولیای محترم هدف ما ایجاد انگیزه بیشتر و آموزش نظم می باشد لذا از شما عزیزان خواهش می کنم در چالش نظم اتاق شخصی اتاق فرزند دلبندتان حتما شرکت بفرمایید و نتیجه ی آن را برای بنده ارسال بفرمایید )

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: مبحث ایجاد لینک از ص 74 آموزش و تمرین شد.
تکلیف: پروژه 7 ص 89 انجام و در پرتال ارسال شود.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: روز شنبه عزیزانی که پیک و ارمغان های نوروز را تحویل نداده اند،تکمیل شده همراه بیاورند.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه 124 کتاب درسی مبحث نمودار دایره ای همراه دست ورزی و انجام فعالیت های عملی تدریس شد. انواع نمودار و هدف از رسم نمودار در قالب فعالیت های گروهی بررسی شد.
تکلیف: برای فردا کتاب درسی ریاضی و ریاضی و هوش همراه باشد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس گذشته مبحث خزندگان و ویژگی های آن ها پرسش و مرور شد. صفحه ی 101 کتاب درسی مبحث ویژگی های پرندگان با فعالیت گروهی و پرسش و پاسخ تدریس شد.
تکلیف: صفحات 100 و 101 مطالعه شود. جملاتی که از درس امروز به یاد دارید برای پدر یا مادرهای عزیز توضیح دهید. آیا می توانید 10 جمله از آموخته های خود بیان کنید؟

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: روان خوانی درس 14 انجام شد و طی یک دیکته خلاق حافظه ای کلمات مهم درس دوره شد. بخوان و بیاندیش بوی سیب و یاس تدریس شد.
تکلیف: ابتدا جعبه لغات درس 14 را در دفتر لغات وارد کرده سپس خیلی خوب کلمات مترادف و مخالف و هم خانواده مطالعه شود. فردا پرسیده خواهد شد. پسران عزیزم جهت کلاس های فردا کتاب های فارسی خوانداری و هدیه های آسمانی و دفتر لغات را به همراه داشته باشید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: پرسش و پاسخ کلاسی از دروس قبلی انجام شد. درس 21 جهت های جغرافیای صفحه ی اول تدریس شد. کاربرگ شماره 18 انجام شد.

زیبانویسی

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: زیبا نویسی درس س و ح تدریس و در کلاس تمرین شد
فعالیت: با سلام و احترام؛ با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و سپری کردن ایامی خوش در عید نوروز، به اطلاع اولیای گرامی می رساند روز پنج شنبه مورخ 17 فروردین ماه آزمون کانگورو از ساعت 9:00 الی 10:30 به صورت حضوری در مدرسه برگزار می گردد. حضور دانش آموزان در آزمون الزامی می باشد. پسرهای عزیزمان ده دقیقه قبل از شروع آزمون همراه مداد نرم مشکی، پاک کن و تراش در مدرسه حضور داشته باشند. با تشکر

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: با پخش فیلم و تبریک سال نو بازگشت قهرمانانه ای را با انجام چالش جذاب ضرب به صورت گروه های چهارخانه و تلفیق آن با مرور محیط و مساحت و ضرب و تقسیم در کلاس همراه با عزیزانم انجام دادیم،فیلم های جالب فعالیت های امروز ارسال شده پیشنهاد می کنم حتماً مشاهده و غایبین عزیز فیلم مربوط به مرور پای تخته را در دفتر ریاضی انجام دهند‌.
تکلیف: پسرم حداقل یک یا دو فعالیت (تعداد انجام هر کدام از بازی ها دلخواه) از بازی های دقتی،سرعتی و مهارتی فایل زیر را انجام داده و یک عکس یا فیلم زیر 30 ثانیه در پرتال ارسال بفرمائید.جهت اطمینان انجام این بازی ها مهلت انجام را تا جمعه قرار دادم..لطفاً عزیزانی که امروز تحویل ندادند،جهت رسیدگی به پیک و ارمغان ها اعلام شده در روز شنبه 27 اسفند در پرتال، اقدام لازم را مبذول بفرمائید.جهت کلاس های فردا کتاب ریاضی درسی و کتاب علوم درسی همراه عزیزانم باشد.تدریس درس جدید خواهیم داشت.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس 12 به صورت گروهی پرسش شد.درس 13 صفحه 100 تدریس شد.
تکلیف: مطالعه ی قسمت خزندگان.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: دانشمندان کوچکم دروس 19 و20 مطالعات اجتماعی را ابتدا مطالعه کرده و سپس با توجه به فایل ارسالی نمونه سوالات تمرین شود. عزیزان من لطفا جهت کلاس های فردا کتاب های مطالعات اجتماعی و فارسی خوانداری و دفتر املا را به همراه داشته باشید. مشتاقانه منتظر دیدنتان هستم تا پرتوان تر از قبل آموزش در سال جدید را آغاز کنیم.

قرآن سوم

مدرس: محمدی، آزاده
فعالیت: بیان خاطرات تعطیلات نوروز

هنر سوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: موضوع نقاشی یکی از خاطرات عید نوروز . آدم در حالت‌های مختلف آموزش داده شد و در نقاشی کشیده شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: