فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: مریخ

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش و پاسخ جدول ضرب و عدد نویسی هزار در کلاس همراه با دست ورزی دانش آموزان عزیز که مطابق فیلم آموزشی دیروز و به صورت اختیاری درست کرده بودند در کلاس انجام شد.صفحه ی 45 و 46 کتاب کار علوی بررسی و کامل انجام شد.فردا هم کتاب ریاضی ،هم کتاب کار همراه عزیزانم باشد.
تکلیف: پسرم صفحه ی 10 و 11 کتاب کار علوی را جهت مرور آموخته های مهر و پرسش هماهنگ دو کلاس ریاضی روز شنبه 21 آبان کامل و با دقت انجام بده.پسرم اگر سوالی داشتی یا به سوالات مشابه کتاب درسی مراجعه کن یا به نکاتی که بهت یاد دادم یا در نهایت به من مراجعه کن.جدول ضرب 0،1،2 طبق روال پرسیده شود.فردا هم پرسش خواهیم داشت.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: فردا فقط کتاب کار علوی علوم مورد نیاز خواهد بود که در مدرسه نگه داشته شده می شود، اگر کتاب کار دانش آموزی منزل می باشد،فقط کتاب کار را همراه بیاورد.

نگارش سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: تمرین های صفحه 32 تا صفحه 36 در کلاس با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: پسرم قسمت املا و واژه آموزی صفحه 32 را انجام بده.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: پرسش کتبی هماهنگ در هر دو کلاس برگزار شد.
تکلیف: پسرم هفته آینده عکس های (3×4) برای درست کردن شجرنامه خانوادگی بیار.

هنر سوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: نقاشی گروهی با موضوع روز دانش آموز کشیده شد

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی حرکتی کاپ گیم و بازی ریتمیک بوسیله کاپ گیم انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: نکات و تدریس صفحات 31 و 32 با موضوع جدول ارزش مکانی و ریال و تومان تکمیل شد،توضیحات و بخشی از سوالات تمرین صفحه ی 33 همراه با پخش فیلم و دست ورزی در کلاس انجام شد.جدول ضرب از تمام دانش آموزان پرسیده شد.نکات ضرب صفر و یک وارد دفتر شد.با تشکر از اولیایی که دفتر نکات ریاضی تابستان را تهیه نمودند اما محبت بفرمائید به جهت یکسان سازی فضای نوشتاری و عدم سایز مناسب خیلی از دفاتر نکات،لطفا یک دفتر 40 برگ برای ریاضی اختصاص دهید، زین پس عزیزانم نکات یا مباحث خواسته شده را وارد کتاب یا دفتر ریاضی خواهند کرد.
تکلیف: به استحضارتون می رسانم هررر روز پرسش ضرب را در کلاس خواهیم داشت حتی در کوتاهترین زمان های ممکن.پس عزیزانم تکرار و تمرین و پرسش ضرب را هر روز در منزل هم به طور مستمر داشته باشند.موقع پرسش (تکرار و مکث نداشته باشند) یعنی مدام متذکر شوید، پسرم : (بدون تکرار*بدون مکث) پاسخ بده.تمرین صفحه ی 33 کتاب درسی ریاضی که بخشی از آن در کلاس انجام شد کانل شود.سپس در یک برگه ی a4 سال تولد پدر ، مادر و خود دانش آموز، جهت تمرین عدد نویسی با مداد رنگی تمیز و زیبا نوشته شود با عدد و حروف، و داخل جدول ارزش مکانی مطابق صفحه ی 31 کتاب درسی قرار گیرد.سپاسگزارم.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مفاهیم بخش اول درس چهارم همراه با آزمایش کلاسی مرور و مابقی درس تدریس و تکمیل شد.فیلم تدریس ارسال می شود.
تکلیف: فیلم تدریس دیده شود. به جهت سبک شدن کیف بچه ها و تکمیل فعالیت های کتاب کار،کتاب بچه ها در مدرسه نگه داشته شد لذا جهت مطالعه،متن درس و نمونه سوالات مرجع مطالعه شود،جلسه ی آینده پرسش خواهد شد.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: املا خلاقانه از درس چهارم (آواز گنجشک) گفته شد.
تکلیف: کتاب کار علوی و کتاب نگارش تحویل دانش آموزان شد. فردا آموخته های مهر و آبان خوانده شود. (درس اول تا سوم)

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: پرسش و پاسخ کلاسی از درس پنجم انجام شد. درس ششم (بانوی قهرمان) با مشارکت و همکاری دانش آموزان تدریس شد‌.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بر دروس هفته های گذشته آداب نشستن در کلاس، کلمات جادویی و مراحل معذرت خواهی توسط دانش آموزان انجام شد. درس جدید آداب صحیح نشستن پشت رایانه و میز تحریر تدریس شد و دانش آموزان آموختند صاف بنشینند.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: سلام و احترام،تدریس ضرب را همراه با دست ورزی ،نمایش فیلم و اسلاید آغاز کرده،ابتدا جهت آشنایی بهتر و اصولی تر با مفهوم اعضای دسته،ضرب عدد 2 تدریس شد.فردا تدریس ضرب 1 و صفر را خواهیم داشت و تکرار و تمرین هر روز ضرب. سپس هر هفته یک ستون از ضرب آموزش داده خواهد شد.فیلم های کامل آموزش در پرتال ارسال شد.
تکلیف: ریاضیدان کوچکم،ضمن تبریک آغاز آموزش ضربتان لطفا ضرب عدد دو را مانند نمونه ای که در دفتر ریاضی در کلاس نوشتید بنویسید ،یادت باشد پسرم در انجام تکلیف...اول شکل ضرب ،سپس عبارت ضرب و بعد از آن عبارت فارسی زیر هم ،تمیز و مرتب نوشته شود.(عبارت جمع فقط تا 4 تای اول). تکرار و تمرین ضرب در منزل حتما انجام شود.هم زیر هم ، و هم به صورت پراکنده . اولیای عزیزم لطفاً برگه ی این ضرب،یه دونه بصورت زیر هم و کامل،و بقیه بصورت فلش کارت و همراه با جواب دونه به دونه به قسمتهای مختلف اتاق و منزل چسبانده شود جهت تقویت حافظه ی دیداری. یادتان باشه همیشه شکر گزار نعمتهای خدا باشید عزیزانم.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش کتبی علوم به صورت هماهنگ از درس 1 تا 3 برگزار شد.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: کتاب کار علوی از صفحه 39 تا صفحه 43 با مشارکت دانش آموزان، پرسش و پاسخ انجام شد.
تکلیف: پسرم روانخوانی درس 4 و 5 در حضور یکی از والدین انجام بده. کلماتی که (ت، ط) از متن درس 4 و 5 پیدا کن و در جدول بنویس‌. دفتر املا همراه دانش آموزان باشد، فردا املا خلاقانه از درس 4 دارند.

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: انجام نرمش و حرکات کششی آموزش والیبال انجام بازی والیبال به صورت مقدماتی
تکلیف: درباره والیبال هر آنچه که در کلاس یاد گرفتید توضیح مختصر بدهید؟

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: از روز شنبه تدریس ضرب را آغاز خواهیم نمود.لطفاً فقط کتاب ریاضی و دفتر ریاضی همراه عزیزانم باشد.
تکلیف: پسرم پیک ارمغان هفته (شماره ی 6) را با دقت انجام بده.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: با برنامه ریزی مناسب جهت پرسش از همه ی دانش آموزان به صورت هماهنگ از هر دو کلاس از آموخته های درس 1 تا 3 علوم روز شنبه کاملا ً آماده باشید.یادآور می شوم اولویت با مطالعه ی فعالیت ها و متن درس کتاب درسی،سپس سوالات متنی که در پی دی اف مرجع علوم قرار داده شده بود و سپس سوالات کتاب کار علوی خواهد بود.مطمئنم با تلاش و جدیت مستمر بهترین نتیجه را کسب خواهی کرد پسرم.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: روانخوانی درس (بلدرچین و برزگر) جهت تثبیت یادگیری دانش آموزان انجام شد، صفحه 47 و 48 و 49 قسمت درست و نادرست، درک مطلب، واژه آموزی، نگاه کن و بگو ، بیاور و بگو، انجام شد. کتاب کار علوی قسمت جعبه کلمات صفحه 38 انجام شد‌.
تکلیف: پسرم روانخوانی درس چهارم و پنجم در حضور یکی از والدین انجام بده.

قرآن سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: پرسش و پاسخ کلاسی انجام شد. از صفحه 14 تا 25 تدریس شد.
تکلیف: پسرم برای هفته آینده صفحه 15، صلوات را در برگ آ4 به سلیقه خود تزیین کنید و به کلاس بیاورید. (به دلخواه است)

سرود

مدرس: نصیری، زهرا
فعالیت: تمرین نهایی شعر روز 13 آبان تمرین شعر جدید بهار سبز فردا تمرین انفرادی و گروهی شعر بازی مجسمه شو و یاد دادن بازی جوانمردانه
تکلیف: حفظ شعر روز 13 آبان و حفظ شعر بهار سبز فردا

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: آموزش ایجاد شماره اسلاید و پاورقی برای اسلایدها، copy و cut کردن اسلاید دلخواه داده شد و دانش آموزان در برنامه پاورپوینت موارد تدریس شده را تمرین کردند.
تکلیف: سه اسلاید با دیزاین دلخواه ایجاد کرده و در هر اسلاید یک جمله بنویسید. برای اسلاید ها شماره اسلاید و پاورقی ایجاد کنید.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: فعالیت صفحات 10،11 و 16 کتاب هوش و ریاضی در کلاس انجام و رفع اشکال شد.
تکلیف: کتاب بچه ها در مدرسه نگه داشته شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: جشن تولد با شکوه هزار همراه با بازی و نمایش فیلم برگزار شد.تکرار و تمرین عدد نویسی در جشن همراه با قصه انجام و پرسش شد،صفحه ی 31 کتاب درسی در کلاس انجام شد(غیر از پاورقی).فیلم ارسالی جشن تولد عدد هزار جهت تثبیت آموزش دیده شود.
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی، فعالیت کلاسی صفحه ی چهل و پنج تا سوال 3 را کامل انجام بده.جشن هزار بر شما عزیزانم مبارک.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش و پاسخ سوالات مهم و کلیدی علوم، درس 1 تا 3 جهت آمادگی سنجش روز شنبه در کلاس انجام شد.
تکلیف: به اطلاع عزیزانم می رسانم روز شنبه آموخته های علوم مهر تا آبان پرسش خواهد شد، از درس 1 تا 3 .لطفاً برنامه ریزی جهت مطالعه ی کافی داشته باشید.برترین ها امتیاز ویژه خواهند داشت. تکلیف امشب:کتاب کار علوی صفحه ی 54 و 56 با دقت انجام شود.مهلت تا شنبه

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
تکلیف: پسرم کلمات دارای (س ص ث) از درس چهارم (آواز گنجشک) و درس پنجم (بلدرچین و برزگر) پیدا کن یکبار در جدول کلمات بنویس.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 5(پس انداز) با استفاده از نمایش فیلم،شعر و آواز و پاورپوینت تدریس شد. فعالیت کلاسی و منزل انجام شد.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: صفحات 16 و 17 با موضوع «فکرها و احساسات خود را بشناسیم.» و صفحات 18 و 19 با موضوع «مسئولیت فکر و احساسات خود را بپذیریم.» تدریس شد. تاثیر فکرهای کارآمد و ناکارآمد بر روی احساسات و رفتار ما، همچنین به عهده گرفتن مسئولیت عواقب فکرهای مثبت و منفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در ادامه روش حذف فکرهای ناکارآمد و تقویت فکرهای کارآمد برای داشتن احساسات بهتر و آرامش بیشتر، آموزش داده شد.
تکلیف: انجام تکالیف صفحات 19،18،17،16 در کلاس صورت پذیرفت که پسران گلمان در صورت نقص ، حتما در منزل کامل کنند. اولیای گرامی، لطف کنند صفحات قبلی تدریس شده را رصد کرده و در صورت نقص به دلیل غیبت دانش آموز یا همراه نداشتن کتاب با همراهی خود، دلبندانمان را در تکمیل صفحات قبل یاری کنند. با سپاس..

زیبانویسی

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: زیبا نویسی تدریس شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: