فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: مریخ

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: تلفیق ریاضی و هنر،کاردستی عدد هزار در زنگ هنر توسط عزیزانم درست شد.در زنگ ریاضی کتاب کار علوی،کار در کلاس صفحه ی 40 و تمرین صفحه ی 41 سوال 1،2،5 در کلاس انجام شد.کتاب ریاضی بچه ها به جهت سبک شدن کیفشان در مدرسه نگه داشته شد.به اطلاعتون می رسانم (فردا جشن تولد هزار هر دو کلاس به صورت مشترک برگزار خواهد شد).با آرزوی سلامتی همه ی عزیزانم.
تکلیف: عزیزانم ادامه ی سوالات تمرین صفحه ی 41 را تا سوال 7 کامل انجام دهند.لطفاً یک نمونه سوال از سوالاتی که در پیک ارمغان 5 اشتباه نوشته اند با تغییر عدد ها در دفتر ریاضی انجام شود.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: جهت سبک شدن کیف عزیزانم برای کلاس فردا فقط کتاب درسی علوم همراهشان باشد.
تکلیف: لطفاً و حتماً به مرجع علوم درس 1 تا 4 که دیروز در پرتال ارسال شده توجه بفرمائید،ذخیره کرده تا ان شاالله تا پایان سال درس به درس خدمتتون ارائه شود.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: درس پنجم (بلدرچین و برزگر) تدریس شد.

نگارش سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: صفحات 29 و 30 کامل شد. کتاب ها به دانش آموزان تحویل داده شد.
تکلیف: پسرم صفحه 27 قسمت املا و بیاموز را در خانه انجام بده. قابل توجه دانش آموزان و اولیا عزیز، کتاب نگارش درس چهارم در کلاس حل شده، فردا همه قسمت ها کامل و تحویل بدید.

املا سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: املا درس سوم آسمان آبی گفته شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: پرسش کلاسی انجام شد‌. درس پنجم (خانواده ام را دوست دارم) همراه با پرسش و پاسخ و ایجاد انگیزه تدریس شد.
تکلیف: عکس های 3*4 از اولیا عزیز و پسرمون و پدربزرگ و مادربزرگ های نازنینشون همراه دانش آموز باشه، هفته آینده انشاالله شجرنامه خانوادگی درست کنیم.

هنر سوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: کاردستی عدد 1000 کار شده

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی بادی پرکاشن ریتمیک انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: تدریس مبحث عدد هزار همراه با ایجاد انگیزه (داستان) و دست ورزی با کوئیزنر و پخش فیلم و اسلاید در کلاس انجام شد،صفحات 28 و 29 در کلاس کامل شد.پسرهای خوب من که غایب بودن ضمن آرزوی سلامتی و دیدن روی ماهشون در کلاس، توصیه و تاکید می کنم اول و حتماً فیلمهای تدریس را ببینند و همزمان وارد کتاب شوند.
تکلیف: پسرم صفحه ی 30 کتاب ریاضی درسی را با دقت انجام بده.کتاب کار علوی در مدرسه نگه داشته شد.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت:
تکلیف: پسرم ده خط (جمله) املا از درس سوم (آسمان آبی) بنویس. فردا املا تقریری از درس سوم (آسمان آبی) دارند‌. دفتر املا همراه دانش آموز باشد.

نگارش سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: تمرین صفحات 26 و 27، 28 ، 29 انجام شد. کتاب ها در کلاس است.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بر درس های هفته گذشته توسط خود دانش آموزان انجام شد.دانش آموزان در تمام مراحل مشارکت داشتند. مراحل معذرت خواهی برای دانش آموزان توضیح داده شد. کلمات جادویی ببخشید، معذرت میخواهم ، متاسفم،عذر میخواهم تدریس شد.

آزمایشگاه

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: آزمایش صفحه ی 28 و مرور و پرسش ، مبحث اندازه گیری مایعات در آزمایشگاه انجام شد. تمام پاسخ ها و نمونه سوالات فعالیت های متن درس کتاب همراه نمونه سوالات تکمیلی در فایل پیوست ارسال شده است.
تکلیف: پسرم مطالعه ی صفحه ی 28 و 29 را در برنامه ی خود قرار بده و یک بار درسنامه ی درس 4 را با دقت بخوان.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ریاضی کتاب کار علوی صفحه ی 36 در کلاس انجام شد،صفحات 37 و 38 کتاب کار در کلاس رفع اشکال شد.با توجه به تعداد غیبت غایبین امروز تدریس صورت نگرفت.اما فردا حتماً تدریس خواهیم داشت.
تکلیف: پسرم تمرین صفحه ی 16 سوال 1 تا 11 را با دقت انجام بده.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس چهارم صفحات 27 تا 29 تدریس و فعالیت های کتاب پاسخ داده شد.
تکلیف: غایبین لطفاً صفحات را مطالعه و فعالیتها را انجام دهند. مطالعه ی این دو صفحه انجام شود.فردا فقط کتاب علوم درسی همراه عزیزانم باشد.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: کتاب کار علوی از صفحه 35 تا 37 انجام شد. قابل توجه غایبن کتاب کار علوی درس چهارم (آواز گنجشک) کامل شد، در منزل تکمیل شود. املا خلاقانه از درس چهارم (آواز گنجشک) گفته شد. روانخوانی درس جهت تثبت یادگیری انجام شد.
تکلیف: پسرم روانخوانی درس سوم و چهارم در حضور یکی از والدین انجام بده.

نگارش سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
تکلیف: قسمت (املا و واژه آموزی) صفحه 25 را انجام بده. کتاب نگارش همراه دانش آموز باشد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به اطلاع شما عزیزان می رسانم جهت سهولت و نظم در ارائه و انجام پیک های آخر هفته،پک کامل پیک ها تا پایان سال به دانش آموزان تحویل داده شد،لطفاً اولیای عزیزم بررسی کرده و جهت نگهداری آن تا پایان سال پوشه ای در نظر بگیرند.هر هفته طبق شماره از پیک ها خارج کرده و انجام خواهند داد.کلیربوک ها تحویل بچه ها داده شد تا نمونه کارهای هر بخش را وارد کنند..تا اطلاع ندادم لطفاً به مدرسه نیاورند.
تکلیف: پسرم پیک شماره ی 5 را با دقت انجام بده سپس کتاب کار علوی قسمت تمرین صفحه ی 37 سوال 1 تا 12 را مطابق آموزش ها و نکات صفحات 26 و 27 کتاب درسی انجام دهید.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی درس سوم کامل شد.کتاب ها تحویل داده شد.
تکلیف: برای جلسه ی آینده درس اول تا سوم کامل مطالعه شود.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: کتاب کار علوی صفحه 30 تا 34 در کلاس حل شد.
تکلیف: پسرم روانخوانی درس (آواز گنجشک) را در حضور یکی از والدین انجام بده‌.

سرود

مدرس: نصیری، زهرا
فعالیت: شعر روز خوب 13 آبان تمرین شد.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: روش استفاده از الگوهای آماده دیزاین و روش ایجاد پس زمینه دلخواه برای اسلاید با انجام مثال تدریس شد.
تکلیف: در یک ارائه مطلب دو اسلاید با پس زمینه دلخواه ایجاد کرده و در هر اسلاید یک جمله دلخواه تایپ کنید و به نام خود ذخیره کرده و فایل پاورپوینت را در پرتال ارسال کنید.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: تدریس صفحه ی 26 مبحث الگوسازی به همراه تمرینات صفحه ی 27 کامل در کلاس انجام شد.کتاب ها به جهت داشتن نمونه سوال برای حل تکلیف و بررسی نکات ذکر شده به دانش آموزان تحویل داده شده.
تکلیف: عزیز دلم فیلم ارسالی امروز مربوط به آموزش صفحه ی 26 کتاب ریاضی (مبحث الگوسازی) را کامل ببین و به سوالی که داخل فیلم پرسیدم با دقت پاسخ بده.پاسخ خود را روی برگه ی a4 و تمیز و مرتب ( به روش نمودار درختی )انجام و به من تحویل بده،لطفاً ساعت انجام این تکلیف را در بعد از ظهر به دو صورت بیان کن و پایین همین برگه برایم بنویس.متشکرم پسرم.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 4(استفاده مشارکتی) با کمک ارائه پاورپوینت،داستان صوتی و فیلم آموزشی تدریس شد. فعالیت کلاسی و منزل انجام شد.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: تدریس صفحات 14 و 15 با موضوع «فکرهای خود را بشناسیم.» صورت پذیرفت.. همچنین در مورد شناخت افکار ، انواع افکار (افکار کارآمد و ناکارآمد), انتخاب بهترین فکر و روش حذف افکار منفی جهت آرامش، تمرکز و تصمیم گیری مطلوب ، بحث و گفتگو شد.
تکلیف: انجام صفحات 14 و 15 که در کلاس صورت پذیرفت. اولیای گرامی لطف بفرمایید آخر هر ماه کتاب های پسران گلمان رصد شود و در مورد موضوعات درس با پسر عزیزم گفتگویی داشته و نواقصی که به دلیل غیبت دانش آموز یا همراه نداشتن کتاب باقی مانده تکمیل گردد. با سپاس از همراهی شما...

زیبانویسی

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: زیبا نویسی ر چسبان تدریس شد
تکلیف: در منزل صفحه 12/13تمرین شود
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: