1402/11/23
فارسی سوم
کشاورزنیا، بهاره
املای حافظه ای گروهی در کلاس اجرا شد.
از درس 6تا11 فارسی 10 کلمه مهم املایی انتخاب کنید و در دفتر مشق جمله سازی شود.
جعبه ی کلمات درس 10 و 11 تمرین شود.
مهارت زندگی
علوی، زهره
سلام و عرض ادب
در مورد مهارت نه گفتن و توانایی نه شنیدن صحبت کردیم.
1402/11/18
ریاضی سوم
کشاورزنیا، بهاره
کتاب کار ریاضی صفحه 127 حل شود.
ضرب 2تا9 تمرین شود.
علوم سوم
کشاورزنیا، بهاره
نکات مهم درس 7 از کتاب کار گفته شد.
کتاب کار علوم درس 7 کامل شد.
درس 7علوم تمرین شود.پرسیده میشود.
فارسی سوم
کشاورزنیا، بهاره
کتاب کار فارسی درس 11 کامل شود.
یک صفحه املا از درس 11 فارسی در دفتر مشق نوشته شود.
هدیههای آسمان سوم
کشاورزنیا، بهاره
درس 13تا15 تدریس شد.
مهارت اجتماعی
برهمت، سحر
قانون های استفاده از سرویس بهداشتی تدریس شد
1402/11/17
ریاضی سوم
کشاورزنیا، بهاره
کتاب ریاضی صفحه 91 و 92 تدریس و حل شد.
نمونه سوال ریاضی محیط و مساحت در دفتر ریاضی حل شد.
کتاب کار ریاضی صفحه 122 حل شود.
سوال دفتر ریاضی با دقت و تمیز حل شود.
فارسی سوم
کشاورزنیا، بهاره
جعبه ی کلمات درس 11 کامل شد.
کتاب نگارش درس 11 کامل شد.
کتاب کار فارسی درس 11 کامل نوشته شود.
1402/11/16
ریاضی سوم
کشاورزنیا، بهاره
فعالیت 3 صفحه 90 در کلاس اجراشد.
کتاب کار ریاضی صفحه 120 و 121 سوالات مهم حل شد.
کتاب کار ریاضی صفحه 120 و 121 کامل شود.
علوم سوم
کشاورزنیا، بهاره
ادامه درس 9 تدریس شد.در آزمایشگاه با انواع آیینه ها و ویژگی های آنها آشنا شدند
فارسی سوم
کشاورزنیا، بهاره
کتاب کار فارسی صفحه 88 و 89 نوشته شود.
رایانه
براتی، الناز
نحوه ایجاد انیمیشن در برنامه پاورپوینت آموزش داده شد.
تمرین و تکرار انیمیشن ها.
1402/11/15
ریاضی سوم
کشاورزنیا، بهاره
کتاب ریاضی صفحه 87 تا90 حل شد.
کتاب کار ریاضی صفحه 123-124-125 حل شود.
املا سوم
کشاورزنیا، بهاره
املای تلفیقی محیط و مساحت و کلمه های مهم املایی درس 11 کلاس انجام شد.
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس پانزدهم (لوگو) تدریس شد.
انیمیشن تاریخچه لوگوی شرکت های فیلمسازی گذاشته شد.
انیمیشن مقاسیه برندها گذاشته شد.
کتاب بچه ها چک شد.
خواهشمند است فعالیت در منزل درس پانزدهم صفحه 117 و 118 ( جمع بندی ) انجام شود
شطرنج
یوسفی، ژاله
امروز ما مروری بر درسهای آموزش داده شده داشتیم و آنها را از زوایای دیگری بررسی کردیم. مثلا در دفاع ضعیف سیاه از پیاده مرکزی ما چگونگی باید برخورد نماییم و اینکه ما چگونه بایدفرق بین حرکت خوب و ضعیف را بشناسیم هر چقدر ارزیابی وسیع تر باشد ما بهتر می توانیم واکنش مناسبی داشته باشیم. امروز ما نحوه درست محاسبه کردن حرکات را با عزیزانمان تمرین کردیم.