1402/04/26
علوم سوم
کشاورزنیا، بهاره
1.درباره غذاهای سالم و ناسالم در کلاس گفت و گو شد.
2.هرم غذایی و اهمیت مصارف آنهاباهم صحبت کردیم.
3.بچه ها به صورت گروهی هرم غذایی در کلاسه درست کردند.
دانش آموزانی که تمایل دارند هرم غذایی خلاقانه ای درست کنند.
دانش آموزانی که عکس 3×4 نیاورند لطفا فراموش نشود.
فارسی سوم
کشاورزنیا، بهاره
1. درباره کلمات هم خانواده و سه حرف مشترک آنها در کلاس صحبت کردیم.
2.بچه ها به صورت دوتایی روس دستکش کلمات هم خانواده نوشته و هم خانواده جدید و ریشه آنها پیدا کردند.
نداریم
1402/04/25
ریاضی سوم
کشاورزنیا، بهاره
در کلاس تفریق فرآیندی با دانش آموزان دوره و چند نمونه تمرین شد.
یکی از تفریق ها انتخاب کرده وبه صورت بازی گرگ و میش اجرا کردیم.
تفریق های نوشته شده در دفتر به صورت فرآیندی حل شود.
دانش آموزان حتما همراه خود دفتر داشته باشند.
زنگ تفریح
کشاورزنیا، بهاره
با مواد غذایی موز و ژله و ترافل به صورت گروهی دسر موز درست کردیم.
1402/04/20
ریاضی سوم
کشاورزنیا، بهاره
در کلاس جمع های ذهنی سه رقمی گفته شد.
دستورالعمل بازی ریاضی برای بچه ها توضیح داده شد.
بازی ریاضی جمع ذهنی با هولاهوپ با دانش آموزان انجام دادیم.
نداریم.
زبان انگلیسی
جعفری، پرنیا
گرامر
?...Do you like
با جواب های Yes,I do
No,I dont. تدریس شد.
جملا ت .....I likeو.... I dont like تدریس شد مسابقه گروهی گفتن جملاتی که تدریس شد انجام دادیم.
لطفا بچه ها کتاب ODI 1 را همراه خودشان داشته باشند.
Activity Book ODI 1 صفحه های 68 و69 انجام شود و کلمات زیر را لطفا بچه ها 5 بار داخل دفتر بنویسند و دیکته همین کلمات تمرین شود.
1.cheese
2.bread
3.lemonade
4.chicken
5.juice
6.meat
7.salad
8.yoghurt
8.fruit
9.milk
خلاقیت
ایروانی، سارا
این جلسه دانش آموزان نقاشی منظره را با مدادرنگی کشیدند و رنگ آمیزی کردند.
لطفا برای جلسه آینده
آبرنگ
قلمو
دستمال پارچه ای
لیوان یکبار مصرف
مدادرنگی
چسب ماتیکی یا مایع
قیچی
مقوا ضخیم سفید سایز a4 یا a3 به تعداد 4 عدد
ممنون
1402/04/19
علوم سوم
کشاورزنیا، بهاره
1.حالتهای مواد (با دستکشهای یخ-آب-گاز)توضیح داده شد.
2.کاربرگ داده شد.
3.بازی توپ و سبد برای حالتهای مواد انجام شد.
دانش آموزانی که تمایل دارند فرآیند تبدیل جامد به مایع و مایع به جامد با آب کردن و سرد کردن شکلات در منزل به کمک والدین انجام دهند.
فارسی سوم
کشاورزنیا، بهاره
1. توضیحی درباره علامت مخالف و هم معنی در کلاس داده شده است.
2. در کلاس با بازی دارت کلمات هم معنی و مخالف پیدا کردیم.
1.یک کتاب داستان بخوانید و کلمات هم معنی و مخالفی که داخل کتاب هست در دفتر نوشته و آورده شود.
2. دفتر،مداد سیاه و سفید،مداد رنگی تراش و پاک کن حتما همراه دانش آموزان باشد.
3. یک قطعه عکس 3×4به کلاس آورده شود.
زبان انگلیسی
جعفری، پرنیا
موضوع Food از کتاب ODI 1 تدریس شد.
مسابقه ی پازل Food با هدف آشنایی بیشتر انجام شد.
صفحه ی 70 و 71 کتاب تمرین و تکرار شود.