فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: سید محمدحسین شهریار

ریاضی سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: نمونه سوال عدد نویسی هزار در دفتر تمرین شد.
تکلیف: خط کش زیبای 10 سانتی متری با مقوا درست کنید.

علوم سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: فعالیت‌های درس 3 کامل شد.
تکلیف: تا روز چهارشنبه درس 3و 4 تمرین و تکرار شود. روز چهارشنبه پرسش کلاسی انجام می‌شود.

فارسی سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: نگارش درس 4 کامل شد. جمله سازی با کلمات مهم املایی درس 4 انحام شد.
تکلیف: ادامه جمله سازی کلمات مهم املایی نوشته شود.

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس7حرف ک داده وتمرین شد
تکلیف: نوشتن کلمات صفحه21دردفتر هرکلمه یک خط

علوم سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
تکلیف: فعالیت عملکردی صفحه 35 کتاب کار علوم انجام شود.(منتظر تحقیق های زیبا و اطلاعات مفید شما هستم)

فارسی سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: املای بادکنکی در کلاس خوانده شد. درباره علائم نگارشی صحبت شد. وبا مثال‌هایی توسط دانش آموزان تمرین شد.
تکلیف: جعبه کلمات درس 1تا4 تمرین شود.(با دقت خوانده شود)

هوش و ریاضی

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: درس تبدیل ریال و تومان تکرار و دوره شد. سوال 1 صفحه 18 انجام شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: برهمت، سحر
فعالیت: اتیکت فضای عمومی تدریس شد
توضیح: باتوجه به مجازی شدن کلاس های فردا ، برنامه خرید کتاب دانش آموزان از نمایشگاه به یک شنبه 28 آبان تغییر پیدا کرد.

ریاضی سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحه 50 و 52 حل شد. آقای ریاضی در کلاس اجرا شد. بازی ریال و تومان در کلاس اجرا شد.

هنر سوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی هایی را که روی مقوا کشیدند را تکمیل کردند. نقاشی یک طوطی را هم مرحله به مرحله یاد گرفتند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی و قیچی و چسب مایع یا ماتیکی همراه داشته باشند. ممنونم
توضیح: با سلام تاریخ خرید کتاب، توسط دانش آموزان از نمایشگاه کتاب چهارشنبه 24 آبان می باشد

ریاضی سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه36 حل شد. کتاب کار ریاضی صفحه 46 حل شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 46 و 47 حل شود.

فارسی سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
تکلیف: ادامه رونویسی درس 4 کامل شود. سه شنبه کامل دیده می‌شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب در مورد مسئولیت پذیری (مسئولیت های فرزندان در قبال والدین، و مسئولیت همه ما در قبال محیط زیست و...) صحبت کردیم.

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: پرسش کلاسی از سربرگ design انجام شد. نحوه کپی و پیست کردن اسلایدها آموزش داده شد.
تکلیف: صفحه 30 و31 کتاب مطالعه شود.

آزمایشگاه

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: آزمایش اندازه گیری حجم جامدات با استفاده از بشر در آزمایشگاه انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه 32 تا 35 حل شد.

فارسی سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: نگارش درس 4 کامل شد.
تکلیف: از صفحه 38 کتاب فارسی رونویسی شود.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس ششم (بانک) تدریس شد. انیمیشن مهارت زندگی بانک گذاشته شد. کتاب داستان صوتی یک روز در بانک پخش شد. معرفی کتاب داستان 1: بازدید از بانک معرفی کتاب داستان 2: کودکان در اردوی بانک کتاب های بچه ها چک شد.
تکلیف: خواهشمند است فعالیت در منزل درس ششم صفحه 54 انجام شود کتاب داستانی که در گروه گذاشته میشود را گوش بدهند ممنون میشم در صورت از هم باز شدن کتاب ها ، کتاب را منگنه یا سیمی کنید. در صورت داشتن غیبت تمامی فعالیت های کتاب از درس اول تا آخر درس ششم (بانک) انجام شود، هفته آینده چک میشود

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما آموزش آچمزی رل داشتیم. آچمز یک کلمه ترکی است به معنی قفل .هرگاه مهره ای بین شاه و مهره کیش دهنده قرار داشته باشد آن مهره آچمز است و حق حرکت ندارد .در واقع ما می گوییم ،دست و پای مهره در گل گیر کرده و قادر به حرکت نیست. ما دو نوع آچمزی داریم 1_ آچمزی مطلق 2_ آچمزی نسبی. هر گاه مهره ای بین شاه و مهره کیش دهنده قرار داشته باشد ،آن مهره آچمز مطلق است و به هیچ عنوان حق حرکت ندارد. حالا اگر مثلا بجای شاه وزیر باشد ،و مهره دیگری قصد زدن آنرا داشته باشد، حالا مهره وسط آچمز است اما یک آچمز نسبی یعنی شما می توانید آن مهره وسط را بردارید ،اما اینکار به ضرر شماست چون وزیر از دست می دهد،حالا تشخیص با شماست ،پس در مهره آچمز نسبی شما متناسب با شرایط حق بلند کردن مهره آچمز را دارید.ممنون از توجه شما.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: