فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: سید محمدحسین شهریار

ریاضی سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: سنجش ریاضی انجام شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه45 حل شود.

علوم سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: درس 3 در کلاس تمرین شد. فعالیت‌های کلاسی درس 3 انجام شد.

نگارش سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
تکلیف: نگارش صفحه های 25 و 26 نوشته شود.

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس ششم بد تدریس وتمرین شد
تکلیف: کلمات صفحه19دردفترنوشته شود

ریاضی سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
تکلیف: جدول ارزش مکانی فراموش نشود. از فصل اول ریاضی 7 سوال مهم در دفترمشق نوشته و حل شود.

علوم سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: درس چهار علوم پرسش و تمرین شد.

فارسی سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: درس 4 روخوانی و روانخوانی و فعالیت‌های آن انجام و تمرین شد.
تکلیف: رونویسی درس 4 صفحه های 36 و 37 انجام شود.

هوش و ریاضی

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: صفحه 16 کتاب انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: صفحه 31 و 32 در کلاس حل شد بازی ساختن عدد 1000 انجام شد.
تکلیف: جدول ارزش مکانی زیبا و خلاقانه تا روز شنبه آورده شود.

علوم سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
تکلیف: درس چهارم علوم پرسیده می‌شود.

قرآن سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: روخوانی صفحه20 و21تمرین شد.
تکلیف: نماز روخوانی تمرین شود.

هنر سوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی هایی را که روی مقوا کشیدند و شروع به رنگ کردن با هر متریالی که دوست داشتند کردند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند. ممنون

استعداد فضایی سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: سنجش استعداد تحلیلی انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: ص 29 و 30 کتاب ریاضی حل شد. کتاب کار ریاضی صفحه 40 حل شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 41 حل شود. صفحه 30 (دلیل بیاور) انجام شود.

فارسی سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: سنجش فارسی انجام شد.

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: تا ص28 کتاب تدریس شد. دانش آموزان با سربرگ desig در برنامه آشنا شدند و فعالیت ص28 کتاب انجام شد.
تکلیف: جلسه آینده کوئیز گروهی تا ص28 کتاب انجام می شود.

بازی دبستانی

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: پس از توضیح بازی در حیاط مدرسه بازی توپ آتش گرفته بازی کردیم

آزمایشگاه

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: مراحل ساخت صابون و طریقه ی گزارش نویسی توضیح داده شد. با یکدیگر صابون ساختیم.

ریاضی سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: عدد های چند رقمی و هزار همراه داستان و دست ورزی با دسته های 10تایی و 100تایی تدریس شد. کتاب کار ریاضی صفحه33 کار با تقویم انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
تکلیف: جعبه ی کلمات واژه اموزی ....و تمام نکات کتاب کار درس 1تا3 به صورت دقیق و کامل خوانده شود.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس پنجم (پس انداز) تدریس شد. کارتون پلنگ صورتی گذاشته شد. معرفی کتاب داستان: چه روزی قلکم را بشکنم؟ معرفی کتاب داستان 2: پس انداز پر ماجرا با بچه ها راجب پس اندار صحبت شد.
تکلیف: خواهشمند است تکالیف انجام نشده از ابتدای کتاب تا آخر درس پس انداز (و صفحه 48 - جمع بندی) تکمیل گردد زیرا هفته آینده کتاب ها چک میشود. کتاب داستانی که در گروه گذاشته میشود را گوش بدهند

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما آموزش مرکز و مرز را داشتیم. چهار خانه در وسط صفحه شطرنج وجود دارد بنام های e4,e5,d4,d5 ،هر مهره ای در مرکز قدرتش چند برابر می شود. این بخاطر آنست که مهره در مرکز می تواند خانه های بیشتری را تحت کنترل بگیرد. در ابتدا برای پیدا کردن مرکز کافیست بدانیم که فاصله مرکز از تمام نقاط مختلف ضفحه شطرنج به یک اندازه است.یعنی از هر طرف سه خانه فاصله دارد. ما مهره های مختلف را در مرکز و گوشه صفحه گذاشته و با هم مقایسه کردیم مثلا فیل در مرکز 13 خانه را کنترل می کند ،اما در گوشه 7 خانه را می تواند کنترل کند. اسب در مرکز 8 خانه و در گوشه دو خانه را کنترل می کند و..... مرز چیست؟ حد فاصل بین دو چیز را مرز می گوییم .در صفحه شطرنج خطی فرضی بین عرض چهارم و پنجم وجود دارد که مرز گفته می شود .می توانیم با مرز حدود اختیارات بازیکن سفید و سیاه را به تصویر کشید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: